beantwoord

Zijn er problemen in Hoogezand (groningen)

  • 25 October 2021
  • 7 reacties
  • 102 x bekeken

Reputatie 1

Is er een storing in regio Hoogezand en tot hoe lang duurt dit. Ik heb namelijk geen vast internet meer.

icon

Beste antwoord door micheldg 27 October 2021, 12:57

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Hey Exparsioz,

Er is geen storing bekend in Hoogezand, dus ik ben bang dat het een individuele storing is. Je kunt het beste even de klantenservice bellen op 020-754 4444, dan kunnen ze de verbinding doormeten en kijken waar het fout gaat. Ze zijn morgen om 09:00 weer open.

Froombosch ook storing.

DSL traint in, maar pppoe komt niet op.

Reputatie 6
Badge +7

Mhmm.. gedeelte van Froombosch zit inderdaad aangesloten op centrale Hoogezand-Centrum, ander gedeelte op Slochteren. Zou dus wel een groter probleem kunnen zijn, het zou té toevallig zijn.

Helaas gaat de storingsafdeling ook om 20:00 dicht (tenzij de impact heel groot is) en zijn we vaak afhankelijk van meldingen van klanten voordat iets officieel een “algemene storing” wordt.

Advies blijft dus toch om vanochtend even te bellen of ze al meer weten, ik kan op dit tijdstip weinig voor jullie betekenen. Sorry!

Ik zit inderdaad op hgz aangesloten.

ADSL komt daar vandaan.

Morgen maar bellen dus.

Reputatie 6
Badge +7

Hebben jullie beide weer verbinding?

Hoi Floor,

De volgende ochtend was de verbinding weer up.
Volgens modem al een paar uur.
Ik denk dat het al opgemerkt was of de dslam of iets anders onderweg zichzelf hersteld had.

Heb er niet meer achteraan gebeld.

Groet,

Michel.

 

Reputatie 6
Badge +7

Gelukkig maar, als @Exparsioz nog problemen heeft roep maar, dan kijk ik met je mee