beantwoord

Internetverbinding vaak traag en valt regelmatig weg

• 20 januari 2015
  • 30 reacties
  • 8235 x bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

30 reacties

Reputatie 1
Badge +2
Hoi Ozdemir,

Bedankt voor het sturen van je gegevens! Wij gaan dit voor je oplossen! 🙂 Er wordt telefonisch contact met je opgenomen, Als je nog vragen hebt hoor ik het graag.

Groeten, Rachid
Reputatie 1
Badge +2
Hoi Ozdemir,

Ik zie dat je telefonisch contact hebt gehad en dat je een andere kabel voor je modem zou proberen, heeft dit het probleem opgelost? Wij hebben je geprobeerd te bellen maar je was niet bereikbaar. Wanneer kunnen we je het bereiken?

Groeten, Rachid
Reputatie 1
Badge +2
Hoi S. Ozdemir,

We hebben geprobeerd je te bellen maar je helaas niet bereikt! 😞 Zou je me je beschikbaarheid tijdens kantooruren willen doorgeven? Of is het probleem inmiddels opgelost? Ik hoor het graag van je!

Groeten, Rachid
Reputatie 1
Badge +2
Hoi Ozdemir,

We hebben een aantal keer geprobeerd je te bellen, helaas zonder succes. 😞 Zijn de problemen inmiddels opgelost? Als ik nog iets voor je kan doen hoor ik het graag!

Groeten, Rachid
Hoi Ozdemir,

We hebben een aantal keer geprobeerd je te bellen, helaas zonder succes. 😞 Zijn de problemen inmiddels opgelost? Als ik nog iets voor je kan doen hoor ik het graag!

Groeten, Rachid

Hallo Rachid,

Aantal weken geleden ben ik gebeld door een collega van jou n.a.v. de verbindingsproblemen en bezoek monteur.
Hij maakte tijdens dit gesprek een waardevolle opmerking waar ik zelf ook niet eerder aan had gedacht: of mijn telefoonverbinding ook wegvalt wanneer de internetverbinding stoort.

Hij zou de week daarop nog terugbellen, maar op dat moment kon ik niet opnemen en daarna heb ik niets meer gehoord.
Ik heb dit toen maar zo gelaten, omdat die keren dat ik merkte dat het internet stoorde, de verbinding kortere tijd wegviel (enkele tot 10 seconden ongeveer) en dat was steeds te kort om op tijd de huistelefoon te pakken om te controleren of deze wel verbinding/kiestoon had.
Opvallend is wel dat de verbinding minder vaak, eigenlijk een enkele keer wegvalt als de laptop bekabeld is.

Maar vandaag een eureka: om 17.57 exact viel de internetverbinding op de laptop wederom weg en direct de huistelefoon gepakt om de controleren en deze had inderdaad ook een storing; geen kiestoon, geen klik of klak. Pas nadat ik via 'netwerkcentrum' weer verbinding had gemaakt, kreeg ik ook weer een kiestoon.

Nu heb ik sinds vorige week toch maar een tv-abonnement genomen, maar ik hoop dat dit ook niet uitmondt op een enorme teleurstelling.
Ik begin ook te twijfelen: heb ik misschien inderdaad niet die telefoondraden verkeerd of niet goed bevestigd.....???

Nou, je bent weer up-to-date

Gr. Senay