beantwoord

Ik ben gehackt modem reset

  • 14 April 2020
  • 3 reacties
  • 459 x bekeken

Geachte heer/mevrouw,

De afgelopen dagen heb ik te maken met ernstig probleem dat de hackers hebben veel gewijzigd binnen mijn computer en de modem van Tele2! Nu de meeste verkeer gaat via hun netwerk en mijn computer maakt deel van hen netwerk. Windows opnieuw installeren helpt niet, want zodra dat ik verbind de computer met het netwerk dan is meteen raak en komen meteen in mijn computer en maakten de nodig wijzigen waardoor kunnen even later makkelijk mijn gegevens zien! Restten van Modem helpt helemaal niet,want ze hebben de meeste wijziging gedaan waardoor de resetten heeft geen effect op de modem. Als ik via deze website zoek ik naar mijn IP adres, dan is die te vinden op de Universiteit van Amsterdam! en Sommige zeggen dat het werk van AIVD! Wat ik nog raar vind als bel, dan de medewerker weten niet eens hoe het werkt bij Tele2!

Daarom zou ik graag zo snel mogelijk een oplossing voor mijn probleem

Met vriendelijke groet,

 

icon

Beste antwoord door Michiel van Tele2 15 April 2020, 14:28

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Dat noemen ze NEP nieuws.. Het modem van Tele2 is niet te hacken…  Als jij je computer voorziet van een schone windows installatie is alles weer prima.

(Tele2) Routers zijn niet te hacken, laat me niet lachen.

Alle routers zijn te hacken, dus ook die van Tele2.

 

https://www.security.nl/posting/519720/WikiLeaks+onthult+CIA-tool+voor+hacken+van+wifi-routers

 

https://www.google.com/amp/s/nl.pcmag.com/hack/1804/op-deze-manier-hack-je-een-wifi-netwerk%3famp=1

 

 

 

 

Reputatie 3

Met het in orde maken van je computer kunnen wij je niet helpen. Je kunt het modem een harde reset geven, daarmee verdwijnen alle instellingen die jezelf (of anderen op je netwerk) hebben aangebracht. Aan de achterzijde van het modem vind je de reset knop die je met een naald kunt indrukken. Houd deze knop ongeveer 30 seconden ingedrukt. 

Groet, Michiel