beantwoord

internetsnelheid met kabel flink omlaag, en heel vaak een rood lampje bij internet.

  • 25 January 2019
  • 9 reacties
  • 368 x bekeken

Ik bezit internet extra en heb dus maximaal 100 mb internet, ik heb nu al heel lang internet van tele 2 en daar nooit echt problemen mee gehad. Vooral als ik iets aansloot op een internet kabel werkte het heel snel, en had meestal als ik een internet snelheid test deed 94 mb internet. dit is natuurlijk zeer snel en handig bij het streamen waardoor niks hapert. Maar sinds deze week is mijn kabel snelheid een stuk lager geworden en ik begrijp ook niet waarom ik kan niet streamen zonder dat alles vastloopt en mijn internet snelheid bij een test is rond de 24 mb, dat is een stuk lager dan de 94 die ik eerst had. Dit vond ik al enorm irritant maar dacht van oké ik kijk wel even een paar dagen of dit weer normaal word. Maar in de plaats daarvan is het probleem erger geworden en brand het internet lampje soms zomaar rood. Tot op vandaag is het hoogtepunt gekomen dat het lampje al langer dan 2 uur op rood staat en ik dus niks op internet kan. Ook als ik de modem uitzet en dan weer aan doe, of hem gewoon reset zelfs dan blijft het rode lichtje branden. Kan iemand mij alsjeblieft hierbij helpen want ik weet het niet meer.
icon

Beste antwoord door Jasper van Tele2 25 January 2019, 09:33

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

9 reacties

Reputatie 5
Kan natuurlijk zijn dat je kat een tochtje gemaakt heeft naar de wijkcentrale 🙂
Vandaag heb ik ook geen internet thuis. Ik zie alleen het rode lampje...
Gister nacht en vandaag ook geen internet/tv in Amsterdam centrum.
Helaas zijn ze ook niet berijkbaar tot 09:00
Reputatie 5
Helaas is er momenteel een algemene storing in je regio. We zijn hard bezig dit zo snel mogelijk op te lossen. Voor meer informatie zie ook de topic die we voor de storing hebben aangemaakt: link naar topic
nu ben ik rustig, ik dacht dat het mijn kat was...🐈
Beste Jasper van Tele2,

Jammer dat u ons door stuurt naar een gesloten topic.
Kunnen wij een compensatie/vergoeding krijgen?

Mvg Jim-Ryan
Reputatie 5
De topic is om jullie op de hoogte te houden en updates te plaatsen. Maar als de storing is opgelost kunnen we altijd kijken naar een vergoeding.
Kan het zijn dat in Epe dezelfde storing is?
Ook ik heb telkens geen internet. Wel een rood lampje, maar daarnaar blijven kijken verveelt best snel eerlijk gezegd. 😐
Reputatie 5
De diensten zouden weer voor iedereen moeten werken.