Beste antwoord door Jasper van Tele2
Bekijk origineel berichtInternetpakket na ontvangst direct teruggestuurd, toch blijft TELE 2 geld van mijn rekening afhalen
Volgens de wet IS DIRECT TERUGZENDEN INTERNET PAKKET het teken dat je geen abbonement aangaat , toch heeft tele 2 veel geld afgeschreven in o,a, augustus 2018
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Reputatie 5
Het terugsturen van hardware is geen correcte manier om een abonnement af te melden. Dit zal telefonisch of schriftelijk moeten. Je hebt bij het aanmelden inderdaad een bedenkperiode waarin je kan afmelden maar daar moet je wel eerst voor bellen. Ik raad je dan ook aan te bellen met: 020-754 4465. Dat is de opzeg afdeling. Zij kunnen je hier verder mee helpen.
Reputatie 5
Dubbele topic. Deze topic gesloten. Voor meer informatie zie de originele topic
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.