beantwoord

Internetpakket na ontvangst direct teruggestuurd, toch blijft TELE 2 geld van mijn rekening afhalen

  • 11 January 2019
  • 2 reacties
  • 97 x bekeken

Volgens de wet IS DIRECT TERUGZENDEN INTERNET PAKKET het teken dat je geen abbonement aangaat , toch heeft tele 2 veel geld afgeschreven in o,a, augustus 2018
icon

Beste antwoord door Jasper van Tele2 11 January 2019, 10:15

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 5
Het terugsturen van hardware is geen correcte manier om een abonnement af te melden. Dit zal telefonisch of schriftelijk moeten. Je hebt bij het aanmelden inderdaad een bedenkperiode waarin je kan afmelden maar daar moet je wel eerst voor bellen. Ik raad je dan ook aan te bellen met: 020-754 4465. Dat is de opzeg afdeling. Zij kunnen je hier verder mee helpen.
Reputatie 5
Dubbele topic. Deze topic gesloten. Voor meer informatie zie de originele topic