beantwoord

internet valt steeds weg via kabel en wifi

  • 25 July 2020
  • 3 reacties
  • 188 x bekeken

Hallo,ik zit sinds donderdag ochtend met een zeer onstabiel internet.medere malen de router herstart en gereset.Enook via 192.168.1.1 een reboot gedaan maar probleem houdt aan.

icon

Beste antwoord door Rox van Tele2 27 July 2020, 11:57

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hoe heb je het modem aangesloten op het Isra punt? Zet eens een foto op het forum van die aansluiting?

Reputatie 5

Hey @Link69, welkom op onze Community! Samen gaan we jouw wifi netwerk optimaliseren. Goed dat je al een aantal dingen hebt uitgeprobeerd! In dit topic staan nog andere tips die je verder helpen. De tip van @eric is ook een hele goede, als je een foto van de aansluiting plaatst kunnen we checken of het goed gegaan is. De eerste en belangrijkste stap is namelijk de aansluiting. De basis moet goed zijn om een stabiel signaal uit te kunnen zenden. Het is daarom goed om dat eerst te checken! :thumbsup_tone4:

Mocht je er met de bovenstaande tips niet uitkomen, dan kan ik een lijnmeting uitvoeren. Door een lijnmeting uit te voeren, kan ik checken wat er mis is en als het nodig is kan ik een monteur op pad sturen. Het is het beste als je jouw profiel zo volledig mogelijk invult met jouw klantnummer. Dan duik ik direct in het systeem voor je! 

Opeens slecht internet, dan zal hij van te voren wel goed gedaan hebben.

Zal zo een aansluiting dan zomaar zonder interventie ineens veranderen?