vraag

Internet valt steeds weg

• 25 april 2020
  • 5 reacties
  • 202 x bekeken

Ik heb last tijd steeds problemen met internetten, als ik naar een website wilde, gaf steeds aan firewall of dns niet goed. Moest iedere keer de modem aan en uitzetten, dan doet het weer. Komt nu steeds bijna dagelijks voor. Is het probleem van de modem? 

5 reacties

Reputatie 5
Badge +2

kwok4567

Heb je dit probleem op één of meerdere apparaten? Je kan proberen het modem terug te zetten naar de fabrieksinstellingen door de resetknop op het modem 10 seconden ingedrukt te houden (met bijv. een paperclip of tandenstoker) Let erop dat je eventuele eigen aangebrachte instellingen in het modem dan opnieuw zal moeten invoeren.

Ik hoor graag het gegaan is.

Ik heb de modem al gereset, ging eventjes goed, maar de probleem komt weer terug. 

Reputatie 5
Badge +2

Dat is jammer. Heb je dit probleem op één of meerdere apparaten? Zie je ook iets gebeuren met de lampjes op het modem tijdens de storing?

Eerst begint met vast internet, en daarna valt ook wifi uit. als je de modem aan en uit zet, dan doet het weer normaal. Maar komt steeds met zelfde probleem terug. 

Reputatie 5
Badge +2

Kun je kijken wat er gebeurd met de lampjes op het modem zodra de verbinding wegvalt? Het is ook een optie om te bellen met de klantenservice zodra er een storing is zonder je modem dan uit en aan te zetten. Zij kunnen dan direct zien wat er mogelijk aan de hand is. Het nummer van de klantenservice is 0207544444.

Groet, Kevin

Reageer