beantwoord

Internet valt steeds uit

  • 22 april 2016
  • 3 reacties
  • 206 x bekeken

Hallo,

Ik heb sinds november internet en tv van tele2. Ik heb vanaf het begin het probleem dat het beeld en de radio hapert. Alles is correct aangesloten. Ik heb meerdere malen de modem gereset, maar dat had niet het gewenste effect. Echter is de afgelopen week de problematiek in frequentie drastisch toegenomen. Met enige regelmaat valt het beeld voor langere tijd weg.

Mijn vraag: wat kunnen jullie voor mij doen?
icon

Beste antwoord door jeroendemuzikant 23 april 2016, 12:37

Modem gereset? De decoder ook al wel eens een keer?
Is de tv decoder met een kabel rechtstreeks op het modem aangesloten,
of worden er misschien powerpluggs gebruikt?

Kun je misschien eerst eens een speedtest doen op http://www.speedtest.net/nl/ ?
Niet laten afleiden door banners die beweren dat drivers niet up to date zijn of zo,
dat is allemaal reclame/ onzin. Gewoon op het landkaartje wachten en daarin
op 'begin test' drukken, en dan de down- en upload resultaten afwachten.
En dan hier graag down- en upload en ping vermelden. 🙂
Die speedtest wel doen met de tv-decoder uit of van de stroom.
Misschien dat er een probleem met de snelheid is waardoor het tv signaal wegvalt.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Modem gereset? De decoder ook al wel eens een keer?
Is de tv decoder met een kabel rechtstreeks op het modem aangesloten,
of worden er misschien powerpluggs gebruikt?

Kun je misschien eerst eens een speedtest doen op http://www.speedtest.net/nl/ ?
Niet laten afleiden door banners die beweren dat drivers niet up to date zijn of zo,
dat is allemaal reclame/ onzin. Gewoon op het landkaartje wachten en daarin
op 'begin test' drukken, en dan de down- en upload resultaten afwachten.
En dan hier graag down- en upload en ping vermelden. 🙂
Die speedtest wel doen met de tv-decoder uit of van de stroom.
Misschien dat er een probleem met de snelheid is waardoor het tv signaal wegvalt.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Jelletjuh89,
Ik ben benieuwd of je nog gekeken hebt naar de tips van Jeroendemuzikant.
En is het probleem inmiddels verholpen? Want als dat niet het geval is, help ik je graag verder.
Ik hoor het graag van je.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee Jelletjuh89,
Ik sluit je topic aangezien je niet meer terug bent gekomen. Als je toch nog een vraag hebt, kun je opnieuw een topic aanmaken. Dan word je daar verder geholpen.
Groetjes Kiko