beantwoord

Internet uitval.


We hebben momenteel nu bijna een week ongeveer last dat ons Internet elke keer weg valt. Het valt dan misschien voor paar secondes uit, En dan doet hij het weer maar het is best vervelend dat het steeds gebeurd.
icon

Beste antwoord door Raaf12 24 May 2019, 23:32

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

11 reacties

Reputatie 6
Is dat 24/7 of alleen tijdens de piekuren?
Is dat 24/7 of alleen tijdens de piekuren? Het is echt 24/7.
Reputatie 6
Dan zou ik het melden als de telefonische helldesk as maandag weer open gaat. edit: Oww mogge zijn ze geloof ik ook open. Zaterdag van 9.00 tot 18.00 uur. https://www.tele2.nl/klantenservice/contact/
Dit heb ik dus ook sinds een aantal dagen.
Het is vaak maar voor een aantal seconden maar het is wel super irritant want de laatste twee dagen gebeurd dit echt vaak.

Ik kwam ook op het forum om te kijken of meer mensen hier last van hebben, ja dus.
Ik heb hetzelfde. duurt meestal een paar minuten. erg hinderlijk als je aan het browsen bent...

Weet iemand van Tele2 wat er aan de hand is?
Reputatie 6
Kijk eens op op www.allestoringen.nl Er is een verhoogde activiteit kijk bij de eigen regio.

kwoot:
Er is vanaf 14:18 een storing bij Tele2. Heb je er ook last van? Laat dan hieronder een reactie achter.

Op die site kan je je ei kwijt en met lotgenoten communiceren.
Reputatie 5
Er was gistermiddag een algemene storing in groningen maar deze is inmiddels al opgelost.

@Femke2 & @balken07 Als jullie nog problemen ervaren dan wil ik jullie vragen een eigen topic aan te maken zodat de gesprekken niet door elkaar zullen lopen en het overzicht op het forum bewaard blijft.

@TwanMucznik Valt je internet via wifi weg of ook bekabelt? Zie je ook iets gebeuren met de lampjes op het modem wanneer de verbinding wegvalt?

Stuur mij alvast een privébericht zodat ik de lijn voor je kan meten op mogelijke problemen, ik heb daarin nodig:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer

Gebruik deze link om mij een privbericht te sturen: Privbericht naar Kevin.

Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.

Groet, Kevin
Reputatie 5
Je bericht is ontvangen TwanMucznik,

Ik heb de verbinding gemeten en zie nog geen bijzonderheden, de snelheid is goed en er is geen instabiliteit te zien. Wel zie ik dat het modem ongeveer 2 uur geleden opnieuw opgestart is. Ik zie in je modem ook meerdere apparaten aangesloten op 1 poort, daaruit trek ik de conclusie dat je een eigen router switch gebruikt, klopt dat?

Advies voor nu is om 1 PC/laptop bekabeld aan te sluiten en andere apparaten los te koppelen en daarna je modem een harde + softreset te geven, dit doe je door het resetknopje achterop het modem d.m.v. een paperclip of tandenstoker 10 seconden ingedrukt te houden, het modem zal dan opnieuw opstarten. Daarna mag je ook het stroom 10 seconden van het modem halen en zodra het modem weer opgestart is het dus belangrijk dat je test met 1 apparaat rechtstreeks bekabeld om te controleren of het probleem dan opgelost is of niet.

Zodra je het getest hebt hoor ik graag het resultaat.

Groet, Kevin
@Kevin van Tele2 We hebben het geprobeerd en het leek te werken. Maar snel begon het weer het zelfde probleem te geven dat telkens om de paar minuten het internet weg valt.
Reputatie 5
Hé TwanMucznik, Bedankt voor het testen.

De lijn meet nu ook foutloos en de snelheid is goed, ik zie dus nog geen problemen in de lijn en heb daarom nog even een paar vragen.

- Wat zie je gebeuren op de lampjes van het modem tijdens een storing?
- Heb je ook wegvallend beeld/geluid op de TV wanneer het internet stoort?
- Wanneer is het modem voor het laatst stroomloos gehaald?

Ik zie dat je ook homeplugs in je pakket hebt, is er getest zonder de homeplugs en zonder een eigen router?

Groet, Kevin
Reputatie 5
Omdat ik geen reactie meer heb ontvangen ga ik het topic sluiten.