beantwoord

internet traag op (zondag)avonden

• 16 februari 2016
  • 8 reacties
  • 407 x bekeken

LS,
ons internet (ADSL) is de laatste weken erg traag op zondagavonden, afgelopen zondag zelfs 0, ongeacht met welk apparaat, ongeacht resetten. Is er een probleem in mijn postcodegebied?
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 19 maart 2016, 11:29

Hoi Aldert.Bart,
Hoe staat het er inmiddels voor? Merk jij net als bijna alle klanten die hier last van hadden, dat de situatie verbeterd is? Ik hoor het graag van je!
Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +5
Er is wel een capaciteit probleem ja, die zou in maart opgelost zijn.
Dacht in de omgeving van Den Haag, en er hebben er iig meerdere last van.
Het zou ook wel handig zijn als je dan je postcode vermeld, anders wordt het gissen.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Aldert.bart,
Goed dat je naar het forum bent gekomen. Heb je dit puur op de zondagavonden? Niet overdag of andere avonden? En gaat het om je bekabelde internet of je wifi of allebei?
En heb je ook problemen met je tv of dat niet?
Ik hoor het graag.
Groetjes Kiko
Hoi Aldert.bart,
Goed dat je naar het forum bent gekomen. Heb je dit puur op de zondagavonden? Niet overdag of andere avonden? En gaat het om je bekabelde internet of je wifi of allebei?
En heb je ook problemen met je tv of dat niet?
Ik hoor het graag.
Groetjes Kiko

Beste Kiko, ook op andere avonden (iig nu, maandagavond van 20:00-22:00). Overdag weet ik niet, 's ochtends is het beter dan 's avonds. zowel bekabeld als wifi. TV zit niet bij mijn abonnement, doet het prima.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Aldert.Bart,
Ik zie dat je bij je forumgegevens ook je klantnummer hebt ingevuld. Heel goed! Ik heb even gekeken in het systeem en ik zie dat jij in een gebied zit waarbij dit issue bekend is. Meer mensen hebben in de avonduren last van een tragere internetsnelheid. We zijn heel hard bezig om dit te verbeteren. Sorry dat ik het nu niet meteen voor je kan oplossen! 😞
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Aldert.Bart,
Hoe staat het er inmiddels voor? Merk jij net als bijna alle klanten die hier last van hadden, dat de situatie verbeterd is? Ik hoor het graag van je!
Groetjes Kiko
Hoi Aldert.Bart,
Groetjes Kiko

Ik heb nog steeds hetzelfde probleem. Ik dacht, ik reageer hier maar, i.p.v. zelf weer een topic te maken...
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Pirate B,
Ik zie dat je toch zelf een topic hebt aangemaakt. We proberen je daar zo snel mogelijk verder te helpen. :)
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee Aldert.Bart,
Ik ga je topic sluiten want ik heb geen reactie meer van je gehad. Als je toch nog een vraag hebt, kun je gewoon opnieuw een topic aanmaken.
Groetjes Kiko