beantwoord

Internet thuis functioneert niet

  • 28 mei 2017
  • 4 reacties
  • 120 x bekeken

Ik probeer sinds 18:00 gebruik te maken van het internet in ons huis. Het werkte in het begin matig en kwakkelend. Ik heb meerdere malen de WiFi-verbinding vanuit mijn laptop aan en uit gezet. Nadat dit niet werkte hebben we het met de modem geprobeerd (inmiddels 3x, 10 sec uit etc).

Helaas is nu het netwerk helemaal niet eens meer zichtbaar, op geen enkel apparaat.

Mvg
Maiken
icon

Beste antwoord door JeroenM van Tele2 29 mei 2017, 09:11

Hallo Maiken,

Heb je de stappen op deze pagina al gevolgd?

Zo ja dan wil ik even met je meekijken. Kun je het klantnummer dat op je factuur staat toevoegen aan je profiel?

Groeten,

Jeroen M
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hallo Maiken,

Heb je de stappen op deze pagina al gevolgd?

Zo ja dan wil ik even met je meekijken. Kun je het klantnummer dat op je factuur staat toevoegen aan je profiel?

Groeten,

Jeroen M
Reputatie 3
Badge +1
Weet je zeker dat je WiFi wel vanuit de modem aanstaat?
Ik heb de stappen op de pagina gevolgd, nu even afwachten, anders neem ik wil weer contact op.

Het factuurnummer kan ik zo gauw niet vinden. Mocht het internet nog steeds dezelfde kuren vertonen, zal ik eens in de administratie graven.

Gr. Maiken
Reputatie 4
Badge +3
We zijn al weer enige tijd verder dus ik ga er van uit dat het opgelost is.

Ik sluit hierbij het topic.