vraag

Internet super traag Tele2

  • 1 maart 2016
  • 1 reactie
  • 456 x bekeken

Dag,

Sinds vorige week heb ik gemerkt dat mijn internet achteruit gaat. Toen ik net glasvezel had, kwam ik op 40mb/s (met tv aan. Sinds deze week is mijn wifi naar 8mb/s. Ik heb een laptop rechtstreeks aangesloten op de router en krijg er maar 10 mb/s uit. Is er onlangs een update geweest ofzo. Internetsnelheid is echt onacceptabel. Zit nu vaak genoeg op 4G zodat ik nog wel Netflix kan streamen. Keertje is geen probleem, maar dit duurt nu al een week. De WIfi al verandert naar een ander kanaal. Router al gereset. Probleem blijft. Ook op de kabel is internet traag.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 5
Badge +3
Hoi StanWilliam,

Welkom op het Tele2 forum. Wat goed dat je hier je vraag stelt!
Wat vervelend dat je internetverbinding trager is geworden. Heb je er nu nog steeds last van?
Ik zie dat je al een aantal checks hebt gedaan, ook dat je het bekabeld hebt getest. Je zou ook nog hier kunnen kijken voor je wifi.
Heb je de hele dag door een trage internetverbinding? Of is het op een bepaalde moment van de dag?

Zou je mij in een privé bericht je NAW-gegevens kunnen sturen?

- Naam, adres & woonplaats
- Geboortdatum
- Klantnummer

Dit kun je doen door op mijn naam te klikken en dan op de paarse knop 'bericht'.
Het zijn flink wat vragen, maar hopelijk komen we er dan ook samen uit!

Groetjes Trinh