beantwoord

Internet problemen in Alkmaar (Noord)?

  • 31 July 2021
  • 15 reacties
  • 743 x bekeken

  • Durft te posten
  • 1 reactie

Is er een storing bekend in Alkmaar-Noord, internet tv en telefonie ?  Heb sinds ca. 15:30 u. vandaag geen verbinding meer.

icon

Beste antwoord door Anonymous 31 July 2021, 17:16

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

15 reacties

Als de klantenservice slecht bereikbaar is werp ik meestal even snel een blik op allestoringen om te kijken of er een algemeen probleem is of dat ik het bij mezelf moet zoeken. En er is inderdaad een flinke piek in storingsmeldingen te zien op https://allestoringen.nl/storing/tele2/

Ik neem dus aan dat er iets gaande is;

 

Reputatie 6
Badge +7

Ze zijn er mee bezig, ik denk niet dat er een melding op het forum word geplaatst aangezien er geen moderator's op zaterdag zijn

In Heerhugowaard ook geen internet, tv en telefonie.

Ik probeer de klantenservice te bereiken maar er zijn ruim 30 wachtenden voor me..

Reputatie 6
Badge +7

Je bent niet de enige die dit meld, er is nog niks bekend.. Maar ga er maar wel van uit

Klantenservice bellen heeft nu geen zin, tenzij je houdt van 90 minuten wachtmuziek

Ik woon in alkmaar hoefplan. Ook geen internet en tv, vanaf 16.00 ofzo. Mocht iemand contact krijgen of het doet het wel weer.Laat het weten. Dank!

Wat is het lastig om hier iets over te vinden zeg.

Een melding maken is ook heel moeilijk!

Ik neem aan de tele2 dit toch minimaal ergens kan melden.

Een berichtje op het forum zetten is toch wel het minste.

Geen internet Alkmaar

Ze zijn er mee bezig, ik denk niet dat er een melding op het forum word geplaatst aangezien er geen moderator's op zaterdag zijn

Waar heb je gevonden dat ze ermee bezig zijn?

Kun je me daar een link van sturen?

Schiet niet op nee.

Wat is het lastig om hier iets over te vinden zeg.

Een melding maken is ook heel moeilijk!

Ik neem aan de tele2 dit toch minimaal ergens kan melden.

Een berichtje op het forum zetten is toch wel het minste.

Geen internet Alkmaar

Wat had je anders verwacht van een cheap ass provider? Het is niet highend communicatie voor een budget provider

Wat is het lastig om hier iets over te vinden zeg.

Een melding maken is ook heel moeilijk!

Ik neem aan de tele2 dit toch minimaal ergens kan melden.

Een berichtje op het forum zetten is toch wel het minste.

Geen internet Alkmaar

Wat had je anders verwacht van een cheap ass provider? Het is niet highend communicatie voor een budget provider

Dat is wel erg negatief.

Budget wil niet zeggen dat ze hun klanten niet willen behouden.

Over het algemeen ben ik aardig tevreden met tele2.

Laatste keer dat ik een storing had (ongeveer een jaar terug) duurde het wel wat lang alvorens het opgelost was maar kwam er zo nu en dan wel een melding over de status.

 

Zelfde  hier in Alkmaar. Geen internet, tv sinds 1500 uur vanmiddag. Gebeld met Tele 2 en waren er mee bezig. Maar nog steeds  niets. Wordt vervelend nu. 

Reputatie 6
Badge +7

Ze zijn er mee bezig, ik denk niet dat er een melding op het forum word geplaatst aangezien er geen moderator's op zaterdag zijn

Waar heb je gevonden dat ze ermee bezig zijn?

Kun je me daar een link van sturen?

Nee, ik heb geen linkje voor je, sorry. Bij een storing van deze grootte word hij normaal gezien in dit topic gezet: 

Maar zoals ik al zei zijn er (volgens mij) geen moderator's aanwezig in het weekend, dus ik ben bang dat de officiele melding moet wachten tot maandag (Ik ga ervanuit dat het dan al is opgelost natuurlijk)

Ze zijn er mee bezig, ik denk niet dat er een melding op het forum word geplaatst aangezien er geen moderator's op zaterdag zijn

Waar heb je gevonden dat ze ermee bezig zijn?

Kun je me daar een link van sturen?

Nee, ik heb geen linkje voor je, sorry. Bij een storing van deze grootte word hij normaal gezien in dit topic gezet: 

Maar zoals ik al zei zijn er (volgens mij) geen moderator's aanwezig in het weekend, dus ik ben bang dat de officiele melding moet wachten tot maandag (Ik ga ervanuit dat het dan al is opgelost natuurlijk)

Bedankt voor je antwoord

Het lijkt erop dat er hier (Alkmaar-Noord), weer stabiel internet & tv binnenkomt !

Reputatie 6
Badge +7

Hopelijk is het voor iedereen opgelost, mocht je internet lampje nog rood branden, dan kan het helpen om achterop het modem het reset gaatje in te prikken met een tandenstoker