beantwoord

Geen internet Alkmaar juni 2020

  • 27 June 2020
  • 8 reacties
  • 355 x bekeken

Na de internet storing in alkmaar gisteren heb ik vandaag 27 juni nog steeds geen internet en dat duurt al vanaf 12:58 gistermiddag heb het modem al gereset en stroom eraf gehaald maar niks helpt

icon

Beste antwoord door pipodeclown 27 June 2020, 10:01

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Net drie kwartier met de klantenservice aan de telefoon gehangen. (grapje drie kwartier in de wacht en vijf minuten tijd met de klantenservice).

 

Hierbij bevestigd gekekregen dat de storing nog niet is opgelost (in tegenstelling tot eerdere berichten) en er een monteur moet komen. Hoe lang dit nog gaat duren is onduidelijk. 

Reputatie 7
Badge +8

Succes ermee! 

Vermoedelijk een KPN monteur nodig, die werken in ieder geval ook in het weekend! 

Reputatie 7

Updates in dit topic https://forum.tele2.nl/actuele-informatie-nieuws-en-acties-174/mogelijke-problemen-vaste-diensten-omgeving-alkmaar-80233

Ik vind het een beetje vreemd dat als er een plaatselijke storing is dat er een kpn monteur aan je huis moet komen om het probleem op te lossen het probleem ligt toch niet bij onze woningen maar ergens bij een verdeel kast waar het is onstaan het heeft altijd prima gewerkt sinds kpn hier bij mij van alles heeft vernieuwd

Succes ermee! 

Vermoedelijk een KPN monteur nodig, die werken in ieder geval ook in het weekend! 

Waarom een monteur nodig het probleem ligt bij meerdere tele2 afnemers hoor laten ze die monteur maar naar die verdeel kast sturen

In de Algemene Voorwaarden van Tele2 staat in hoofdstuk 12 dat klanten recht hebben op een compensatie na een storing dat langer duurt dan 24 uur. 

Reputatie 7
Badge +8

Die compensatie krijg je dan ook zeker als je het aanvraagt. 1/30 van je maandbedrag per dag. Je kunt ook proberen iets terug te krijgen van je mobiele bundels. Of dat lukt weet ik niet. Gelukkig nog niet nodig gehad sinds 2003.

Reputatie 5

Updates in dit topic https://forum.tele2.nl/actuele-informatie-nieuws-en-acties-174/mogelijke-problemen-vaste-diensten-omgeving-alkmaar-80233

Hi iedereen, alle updates worden in het algemene topic geplaatst. Jullie kunnen daaronder ook reacties plaatsen. Om het overzicht te bewaren sluit ik dit topic nu. 

Groetjes, 

Rox