vraag

Internet - rood lampje en geen internet

• Durft te posten
  • 1 reactie
Circa 3 weken heb ik er last van dat mijn internet weg valt, soms wel 3x op een dag. Op dit moment heb ik er ook last van. Al ruim een halfuur kan ik geen verbinding maken. Heb de modem al opnieuw opgestart maar er gebeurt niets.

Ik heb de modem technicolor tg789bvn.
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

10 Reacties

Reputatie 1
Badge +1
Hoi MCO89,

Welkom op het forum! 🙂

Ik kan zo niet vaststellen wat er aan de hand is, zou je mij je gegevens kunnen sturen?
Hopelijk kan dit snel worden opgelost.
Graag ontvang ik onderstaande gegevens,

- Naam
- Adres
- Postcode: Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
Gebruik deze link om mij een privebericht te sturen:Privebericht naar Heidy

Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Groetjes Heidy
Reputatie 1
Badge +1
Deze storing is opgelost met een nieuw modem.
Ik zal het topic spoedig sluiten.
MCO89 bedankt voor de fijne communicatie 🙂
Heidy, heel erg bedankt voor je hulp! Snel en prettige communicatie. Fijn weekend nog!
tele 2 bij mijn modem brandt een rode lampje bii internet de rest is groen power wifi etc maar internet lampje blijft op rood staan. wat nu
wrm reageert niemand!! ik heb geen internet! deze forum is een grap! slechte service
Reputatie 5
Badge +1
Je kunt beter een eigen topic openen. Voor maandagmorgen komt hier niemand van tele2. Dit is geen slechte service maar het zijn klanten net als jij. Je kunt proberen te resetten. Als dat niet helpt maandagmorgen de helpdesk bellen.
leuk dat je voor tele 2 opkomt. je bent vast een medewerker. waarvoor is deze Zogenaamde 24 uur bereikbaar service op gebaseerd dan? reset knopje had een kind van 10 ook wel kunnen bedenken
Reputatie 5
Badge +1
Net zoveel klant als ieder ander hier. Bij medewerkers van tele2 staat er achter de naam "van tele2". Meer dan die reset knop of twee minuten de stroom er af halen kan ik niet bedenken. Bij sommigen heeft het wel effect gehad. Vierentwintig uur service zul je hier niet vinden. Succes verder en prettig weekend.
Reputatie 7
Badge +5
jameslee schreef:

leuk dat je voor tele 2 opkomt. je bent vast een medewerker. waarvoor is deze Zogenaamde 24 uur bereikbaar service op gebaseerd dan? reset knopje had een kind van 10 ook wel kunnen bedenken

Dit is een klantenforum waar klanten elkaar proberen te helpen, Tele2 medewerkers komen hier ook maar het kan een tijdje duren voordat je vraag door hun opgepakt wordt.
Wil je snel geholpen worden dan kun je Tele2 bellen.
En nee ik ben geen medewerker van Tele2, net zo min als theoccopes dat is, hij komt ook niet voor Tele2 op maar wilde je helpen.
Verder vind ik je reactie nogal onbeschoft, je bent ook erg wantrouwend.
Maar goed zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten.
Reputatie 1
Badge +1
Hoi jameslee ,

Ik wil je verzoeken een eigen topic te openen.
Zo willen we het graag overzichtelijk houden.
Dit topic krijgt een slotje.

Groetjes Heidy