beantwoord

Internet problemen

  • 3 February 2020
  • 3 reacties
  • 269 x bekeken

Sinds enige tijd hebben wij het probleem dat de internet verbinding wegvalt.. Dit gebeurt met regelmaat enige keren achter elkaar en over het algemeen in de avond / over het algemeen  geen probleem overdag… Wij hebben een nieuw type (wit) modem --en voorheen geen problemen, maar de laatste tijd echter steeds meer frequent… post code gebied is *gegevens verwijderd door moderator*. Ik zou graag willen dat Tele2 hier naar kijkt daar dit nu ergelijk begint te worden… en het lijkt of er ‘s-avonds een capaciteits probleem aan het ontstaan is.

icon

Beste antwoord door Fred01 6 February 2020, 20:15

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 5

@Fred01 Fijn te horen dat het weer werkt. Ik denk echter dat het toeval was :). 

Hi Jasper - zojuist een nieuw modem ontvangen en geinstalleerd -- alles werkt naar behoren… Nu hopen dat dit ook zo blijft…. Gisteren weer een storing dit keer totaal geen internet terwijl dit tot 16:30 had gewerkt… DSL bleef knipperen en Internet lampje brande in het geheel niet…  Tele2 gebeld en er bleek een totale storing te zijn in de wijkcentrale…. Vraag me af of onze eerdere problemen misschien her naar terug te voeren zijn nl. dat de centrale misschien al een tijdje niet naar behoren werkte...

Reputatie 5

Ik heb je adres verwijderd uit je topic. Maar ik zie wel dat er een nieuw modem onderweg is. Zou je ons kunnen laten weten of dit het probleem oplost?