beantwoord

Internet precies om middernacht weg

• 26 augustus 2017
  • 6 reacties
  • 1609 x bekeken

Al een aantal keer voorbij gekomen maar geen goed antwoord gevonden. De laatste 3 dagen valt telkens om precies 0:00 uur de internetverbinding weg. Resetten van de router haalt niks uit.
icon

Beste antwoord door Jasper van Tele2 26 augustus 2017, 11:16

In de modem zit een eco optie die zo te horen bij je aanstaat. Je kan dan zelf een tijdblok invullen dat alle diensten uitgeschakeld mogen worden. Boven op de modem zit een eco knop als je die indrukt gaat het weer uit en blijft je internet werken.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Kan het kloppen dat je toevallig een witte ZTE modem hebt?
Kan het kloppen dat je toevallig een witte ZTE modem hebt?
Ja dat klopt!
Reputatie 5
Badge +3
In de modem zit een eco optie die zo te horen bij je aanstaat. Je kan dan zelf een tijdblok invullen dat alle diensten uitgeschakeld mogen worden. Boven op de modem zit een eco knop als je die indrukt gaat het weer uit en blijft je internet werken.
Bedankt! Gevonden, deze stond inderdaad aan. Het nut van deze knop is me niet helemaal duidelijk maar goed 😉.
Reputatie 5
Badge +3
Energiebesparing en volgens mij beter voor het milieu. Maar fijn te horen dat het opgelost is.
Reputatie 5
Badge +3
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen