Internet onacceptabel laag na verhoging opzeggen niet mogelijk

  • 1 maart 2016
  • 1 reactie
  • 93 x bekeken

  • Durft te vragen
  • 0 reacties
Beste Tele2.

Ik heb een tijd terug mijn internetsnelheid verhoogd van 30mb/s naar 60mb/s.
Alleen kan ik van die 60mb/s sinds een paar weken niet meer genieten. De internetsnelheid is namelijk naar beneden gedonderd naar 2mb/s download, met soms pieken naar de 4mb/s.

Vanuit Tele2 heb ik al meerdere modems, resets, en zelfs een KPN monteur gehad. Uit metingen van de KPN monteur blijkt dat het niet binnen het KPN domein ligt, en heeft mij ook laten zien dat de meetwaardes goed zijn.

Het ligt dus echt bij Tele2. Maar die schijnen dus helemaal niets extra's te kunnen doen, en dus zit ik met een 4mbit lijntje, terwijl ik betaal tot 60.

Helaas kan ik niet opzeggen omdat mijn abonnement nog ruim een half jaar door loopt. Maar is er een manier om alsnog onder deze diensten uit te komen?

Het is schandalig zo door Tele2 behandeld te worden.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 4
Badge +1
Wat voor abo heb je nu? Zover ik weet levert Tele2 tot 50 en tot 100MB..