beantwoord

Internet Nijmegen al meer dan 24 uur eruit

  • 16 January 2022
  • 34 reacties
  • 658 x bekeken


Toon eerste bericht

34 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Je bedoelt mij denk ik, maar klopt! Ik heb ook gereageerd op je PB

Ook ik heb weer gebeld,de storing was er uit gehaald dus niet bekend bij tele2.

Verteld van alle reacties op het forum en de storing had 24 uur mogen duren maar niet langer,dus wel en ze heeft 2 afdelingen bericht over de storing want die is er dus nog steeds en ik zou vandaag gebeld worden door tele2,ben benieuwd want mijn vertrouwen zakt met de minuut naar beneden,waardeloos en zeer teleurstellend!!!

Reputatie 6
Badge +7

Ook ik heb weer gebeld,de storing was er uit gehaald dus niet bekend bij tele2.

Verteld van alle reacties op het forum en de storing had 24 uur mogen duren maar niet langer,dus wel en ze heeft 2 afdelingen bericht over de storing want die is er dus nog steeds en ik zou vandaag gebeld worden door tele2,ben benieuwd want mijn vertrouwen zakt met de minuut naar beneden,waardeloos en zeer teleurstellend!!!

Ik verwacht niet dat je teruggebeld gaat worden, mijn collega heeft een ticket uitgezet naar de technische dienst, maar dat is alleen van toepassing als er geen algemene storing is.

Jouw storing heeft te maken met een algemene storing en hoeft dus niet individueel opgepakt worden. We doen bij zo’n ticket natuurlijk altijd nog wel even een controle, maar ik verwacht dat jij net zoals de andere klanten uit Nijmegen vanzelf weer diensten krijgt.

En inderdaad,die tips,daar hebben we niets aan,2 afdelingen van tele2 zijn nu op de hoogte gebracht omdat het een STORING vanaf vrijdag op zaterdagnacht is dus die tips werken niet.

Aardig geprobeerd met tips maar het ligt bij tele2 en wij moeten maar weer afwachten....

Sorry Floor109,

Dan gaat jullie communicatie compleet langs elkaar heen want deze medewerkster vertelde mij toch echt dat ze naar 2 afdelingen het bericht heeft gestuurd over de storing en ik ben niet doof dat ze mijn nummer erbij heeft gezet zodat ze mij vandaag nog zouden bellen.

Ik wil niet naar doen maar word wel boos doordat de een dit zegt en de ander weer wat anders.Sorry.

Reputatie 6
Badge +7

Sorry Floor109,

Dan gaat jullie communicatie compleet langs elkaar heen want deze medewerkster vertelde mij toch echt dat ze naar 2 afdelingen het bericht heeft gestuurd over de storing en ik ben niet doof dat ze mijn nummer erbij heeft gezet zodat ze mij vandaag nog zouden bellen.

Ik wil niet naar doen maar word wel boos doordat de een dit zegt en de ander weer wat anders.Sorry.

Dat snap ik hoor, ik zeg ook niet dat het niet klopt wat je zegt. Je belde als een van de eerste, op dat moment was het nog niet officieel bekend dat de storing nog speelde. Vandaar dat mijn collega het alsnog heeft uitgezet naar de technische dienst. Maar ik dacht ik benoem het toch even, dan heb jij geen verkeerde verwachting.

Ik ben van die afdeling die ze benoemd heeft (technische dienst) dus ik ben net wat meer op de hoogte dan de reguliere klantenservice medewerker.

Oké, bedankt voor je duidelijke uitleg. 

Maar lastig vindt ik het wel.

Reputatie 6
Badge +7

Dat snap ik hoor! Weet wel dat ze er heel druk mee bezig zijn om het op te lossen.

Reputatie 6
Badge +7

Ik hoor ook naast me deze signalen, we gaan nog even rondbellen of dit bij iedereen het geval is. Kunnen meerdere mensen dit bevestigen?

Reageer