vraag

internet niet geleverd, wel facturen

• 2 januari 2020
  • 1 reactie
  • 80 x bekeken

Tele2 kon op mijn adres geen werkende internetaansluiting opleveren. Ik kreeg netjes SMS berichten dat het contract was opgezegd. Echter Tele2 sloot ook weer een nieuw contract af. Die ook weer werd opgezegd. En opnieuw weer een contract enz. Na veel in de wacht gestaan te hebben bij Tele2 konden het laatste contract op 23 december opgezegd worden of ik dan de 11 maanden wel wilde betalen voor een niet geleverde internet aansluiting? En da maar gelijk een incasso bureau er opzetten. Niet leuk om zo behandeld te worden na 20 - 25 jaar klant geweest te zijn eerst bij Zonnet en nu bij Tele2.

1 reactie

Reputatie 5
Badge +2

Hé maarten123, welkom op het forum.

Jammer om te lezen dat je aanvraag voor een internetaansluiting niet naar verwachting is verlopen en dat je nu met een incassobureau geconfronteerd wordt. Ik wil graag voor je kijken wat er gebeurd is en of ik iets voor je kan betekenen. Kun je mij een privébericht sturen met je gegevens zoals hieronder vermeld?

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: [url=https://forum.tele2.nl/inbox/conversation?with=31050]Privébericht naar Kevin[/url]. 

Ik zie je gegevens graag tegemoet.

Groet, Kevin

Reageer