beantwoord

Internet ligt er weer uit


Vanavond is mijn vaste internet aansluiting weer weggevallen.
Dit is nu al de tweede keer in twee weken dat dit 's avonds gebeurd.

Is er iets dat ik kan doen om dit te voorkomen?

icon Beste antwoord door MasterTomNL 23 augustus 2016, 09:44

Net met de klantenservice gebeld. Vriendelijke, bekwame bent die me in ieder geval serieus nam.
Na allerlei tests, kwam het signaal steeds verder:
- Eerst kon hij de wijk niet benaderen
- Vervolgens wel de wijk maar niet mijn huis
- Uiteindelijk lag het waarschijnlijk aan de lijn tussen mijn huis en de wijk centrale
(Wat vreemd is, want het heeft ruim 9 maanden probleemloos gewerkt)

Terwijl ik werd doorverbonden met de monteursdienst heb ik de modem nogmaals herstart... en toen werkte het weer. Dus geen "noodzaak" voor een monteur.

Nu afwachten of het signaal goed blijft.
Wel goede ervaring met de klantenservice in ieder geval.

@Joopjes: k zou vooral ook even bellen met de klantenservice. Succes

Cheers, Tom.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 Reacties

Hier is het internet heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag.
Mijn aversie tegen Tele 2 wordt groter en groter.
Constant problemen, reageren doen ze niet.
Probleem oplossen ook niet.
Net met de klantenservice gebeld. Vriendelijke, bekwame bent die me in ieder geval serieus nam.
Na allerlei tests, kwam het signaal steeds verder:
- Eerst kon hij de wijk niet benaderen
- Vervolgens wel de wijk maar niet mijn huis
- Uiteindelijk lag het waarschijnlijk aan de lijn tussen mijn huis en de wijk centrale
(Wat vreemd is, want het heeft ruim 9 maanden probleemloos gewerkt)

Terwijl ik werd doorverbonden met de monteursdienst heb ik de modem nogmaals herstart... en toen werkte het weer. Dus geen "noodzaak" voor een monteur.

Nu afwachten of het signaal goed blijft.
Wel goede ervaring met de klantenservice in ieder geval.

@Joopjes: k zou vooral ook even bellen met de klantenservice. Succes

Cheers, Tom.
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Tom (topnaam :D),

Fijn om te horen dat je goed geholpen bent. Laat het ons weten als je nog tegen problemen aanloopt of nog vragen hebt.

@joopjes: Natuurlijk reageren we wel. Zou je zo vriendelijk willen zijn een eigen topic te openen voor je vraag? Jouw situatie hoeft namelijk niet hetzelfde te zijn als die van TS, dus mocht je het nog niet gedaan hebben, open dan een nieuw topic. Een topic openen doe je door hier te klikken.

Groetjes Tom
Reputatie 4
Badge +3
Ik ga dit topic nu sluiten. Mocht je nog vragen hebben, open dan gewoon een nieuw topic door hier te klikken.

Groetjes Tom