vraag

internet en tv werken niet

• 29 maart 2020
  • 13 reacties
  • 495 x bekeken

Mijn internet en tv werken niet

op mijn telefoon geeft hij het wifi teken weer, maar het werkt niet

stekker er al uit gehaald etc 

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

13 reacties

De eerste gegevens om naar te kijken: hoe branden de lampjes op de modem?

Ik zie een groen lampje branden bij ethernet 

En bij power en wifi

Hi ik heb hier hetzelfde pribleem. Op alle apparaten in huis vindt hij de Wi-Fi wel maar zegt hij dat er geen verbinding mogelijk is met internet.

Ik heb de stekker al een paar keer eruit getrokken en op verschillende apparaten geprobeerd om internet te krijgen....maar helaas

Heb net ook de reset knop ingedrukt maar niks lijkt te werken. Super irritant 

Which region you are facing the problem if I may ask ?

I am in Eindhoven and since this morning no internet. Also saw someone else also has same problem in Eindhoven. 

Everything is green except internet on modem.

Reputatie 5
Badge +3

@Ilsenederhoff Heb je inmiddels de klantenservice gebeld? Als diensten echt niet werken is dit soms het beste om te doen. Als je wil kan ik al wel wat dingen voor je nakijken

Which region you are facing the problem if I may ask ?

I am in Eindhoven and since this morning no internet. Also saw someone else also has same problem in Eindhoven. 

Everything is green except internet on modem.

See: https://forum.tele2.nl/actuele-informatie-nieuws-en-acties-174/mogelijke-problemen-vaste-diensten-omgeving-eindhoven-79528  (in Dutch)

In Eindhoven vanaf vanochtend inderdaad geen internet.. Rood lampje. 

En klanten service bellen heb ik opgegeven na de melding er zijn nog 34 wachtende voor u!

Lastig als je de Kids thuis les moet geven en geen internet hebt.. En je alleen internet afneemt.. 

Ik heb hetzelfde probleem geen internet. Al niet sinds vanochtend. 2x in  8jaar. Dus of dat meevalt weet ik niet. 

Wel onduidelijk dat Tele 2 zelf post: door een technisch probleem kan het zijn dat ...…

Liever lees ik. We hebben een technisch probleem en er is via tele 2 geen internet mogelijk in Eindhoven. We zijn er mee bezig en wij verwachten dat het ....... klaar is. Dit is geen klantenservice. En ja. Dan krijg je 34 wachtende in de bel rij. 

Er zijn oveal storingen KPN, T-mobile, Ziggo ….

Nou ik zit nu op een ander netwerk en de rest in Eindhoven op Ziggo ed hoor ik niet over internet problemen nu