beantwoord

Internet en TV

• 12 juni 2016
  • 5 reacties
  • 187 x bekeken

Goedemorgen,

Op 3 juni hebben wij een tv en internet abonnement afgesloten bij tele2. Nu blijkt dat de activatie pas op 29 juni is. Met andere woorden: wij moeten in totaal 26 dagen wachten tot wij tv en internet kunnen gebruiken. Is dit redelijk? Zeker niet, vooral omdat de activering maar liefst 5 dagen na de levering van de apparatuur is.
Jullie hebben in totaal 26 dagen, dus bijna een hele maand, de tijd genomen om alles in orde te maken, terwijl dit veel sneler kan.
Mijn vraag is dan ook wat jullie hieraan willen doen, aangezien mijn vriendin en ik beide studeren, is internet niet iets wat gemist kan worden. Hierbij mijn verzoek dan ook aan jullie om de levering en activering in redelijkheid te versnellen. Even in vergelijking, als ik nu bij een andere provider mijn tv en internet afsluit, heb ik eerder de apparatuur binnen en is het eerder gebruikersklaar dan wanneer ik op 3 juni hetzelfde bij jullie afsluit. Dit is toch niet redelijk?

Vriendelijke groet,

Nick Vujnovic
icon

Beste antwoord door Ben van Tele2 14 juni 2016, 15:59

Hoi Nick,
Bedankt voor je bericht.
Het kan inderdaad enkele weken duren voordat een internetverbinding is opgeleverd.
Er zijn 14 dagen bedenktijd en daarna zetten wij zo snel mogelijk de activatie in werking.
Dit proces kunnen wij helaas niet versnellen.
Als het goed is hebben we ook duidelijk naar je gecommuniceerd per mail wanneer de verbinding actief zou worden.
Heb je deze mail ook ontvangen?
Hier kan je ook nog lezen hoe het in zijn werk gaat:
Levering Internet - Tele2
Het is heel even wachten, dat weet ik. Maar als het dan eenmaal werkt bij je thuis heb je een goede internetverbinding (wellicht met TV en/of vaste telefonie erbij) voor een zeer scherpe prijs.
Als je nog vragen hebt, hoor ik het graag van je.
Groet,
Ben
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

De helft van deze termijn is de wettelijke bedenktermijn van twee weken, die ben je zo wie zo kwijt .
Dat klopt! Dan zou je op 17 juni uit kunnen komen, maar zoals je vaak ziet wordt een product binnen die bedenktermijn geleverd. Zo kan je daadwerkelijk een product uitproberen, anders heb je in principe niks om je op te bedenken. Laten we dit voor lief nemen en na de bedenktermijn uitkomen op 17 juni, dan vind ik 29 juni wederom geen redelijke termijn voor levering en activatie.
Reputatie 6
Badge +5
Hoi Nick,
Bedankt voor je bericht.
Het kan inderdaad enkele weken duren voordat een internetverbinding is opgeleverd.
Er zijn 14 dagen bedenktijd en daarna zetten wij zo snel mogelijk de activatie in werking.
Dit proces kunnen wij helaas niet versnellen.
Als het goed is hebben we ook duidelijk naar je gecommuniceerd per mail wanneer de verbinding actief zou worden.
Heb je deze mail ook ontvangen?
Hier kan je ook nog lezen hoe het in zijn werk gaat:
Levering Internet - Tele2
Het is heel even wachten, dat weet ik. Maar als het dan eenmaal werkt bij je thuis heb je een goede internetverbinding (wellicht met TV en/of vaste telefonie erbij) voor een zeer scherpe prijs.
Als je nog vragen hebt, hoor ik het graag van je.
Groet,
Ben
Hallo! Het is zeker goed en duidelijk gecommuniceerd, ik zat echter alleen in over de termijn. Dank voor de reactie en jammer dat het proces niet versneld kan worden bij jullie.
Reputatie 6
Badge +5
Ja, helaas zijn er een paar stappen die altijd moeten worden gezet voordat we echt de aansluiting kunnen activeren. Dit heeft onder andere te maken met de infrastructuur.
Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, hoor ik het graag van je. Groet,
Ben