Beantwoord: Internet doet het niet

NNNNienke Auteur

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten NNNNienke heeft ontvangen van andere leden.

Starter
Reacties: 0

10 januari 2013, 15:43

Beste klantenservice, 
Mijn internet doet het al een week niet of nauwelijks. Als ik de router opnieuw opstart heb ik soms een half uurtje internet.
Ik heb alle dingen op jullie site al getest, maar dit werkt niet.

Hiervoor hadden we ook wel af en toe problemen, maar meestal van korte duur, niet zoals nu.

Er staat wel dat er begin december problemen waren, zijn deze nog niet opgelost?

Wat kan ik doen om het weer werkend te krijgen? geen internet is toch wel heel irritant. En jullie klantenservice heeft ook een wachtrij, ik ga echt niet heel lang in de wacht staan. 

groeten Nienke
Gemarkeerd als antwoord: Sora van Tele2 op 21 januari 2013, 10:39

Beste Nienke,

Welkom op het forum!

Ten eerste excuses voor mijn late reactie. Het is druk op het forum en we doen ons best iedereen zo goed mogelijk te helpen.

Lastig dat je internetverbinding niet goed werkt. Heb je hier inmiddels een oplossing voor gevonden? Ook ben ik benieuwd of je internet draadloos is of aangesloten aan onze modem?

Zo niet, heb je hierover al op een andere manier contact gezocht en wat is daarbij besproken? Zoals jlthkoch aangeeft zou je inderdaad ook kunnen chatten met een medewerker via de Virtuele Assistent, indien je niet naar de klantenservice wil bellen.

Laat je het weten? We helpen je graag verder.

@jlthkoch, bedankt voor je advies!

Groetjes,
Sora

Bekijk origineel bericht
3 Reacties
  • jlthkochjlthkoch

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten jlthkoch heeft ontvangen van andere leden.

Goldmember
    Reacties: 18162

10 januari 2013, 15:48

Heb je je computer draadloos of bedraad aangesloten? Er zijn m.b.t. draadloos inderdaad problemen, met bedraad zou het gewoon moeten werken. als je er telefonisch niet doorkomt bij de klantenservice, kun je ook proberen te chatten met een medewerker via de virtuele assistent.
  • Sora van Tele2 Antwoord

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Sora van Tele2 heeft ontvangen van andere leden.

Moderator
    Reacties: 582

21 januari 2013, 10:39

Beste Nienke,

Welkom op het forum!

Ten eerste excuses voor mijn late reactie. Het is druk op het forum en we doen ons best iedereen zo goed mogelijk te helpen.

Lastig dat je internetverbinding niet goed werkt. Heb je hier inmiddels een oplossing voor gevonden? Ook ben ik benieuwd of je internet draadloos is of aangesloten aan onze modem?

Zo niet, heb je hierover al op een andere manier contact gezocht en wat is daarbij besproken? Zoals jlthkoch aangeeft zou je inderdaad ook kunnen chatten met een medewerker via de Virtuele Assistent, indien je niet naar de klantenservice wil bellen.

Laat je het weten? We helpen je graag verder.

@jlthkoch, bedankt voor je advies!

Groetjes,
    Sora
  • veen80

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten veen80 heeft ontvangen van andere leden.

Banned
    Reacties: 85

21 januari 2013, 12:00

Beste Nienke,en is het nog gelukt.

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
Afbeelding
Video
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P