beantwoord

Internet doet het niet

  • 28 January 2020
  • 2 reacties
  • 150 x bekeken

Goedemorgen,

Mijn internet light abonnement zou op 31 januari ingaan. Eind vorige week heb ik de modem gekregen, en op zaterdag 25 januari kreeg ik een mail dat mijn verbinding eerder opgeleverd wordt en ik mijn modem kan installeren. Heb vanaf zondagavond tot vanochtend 5 keer geprobeerd mijn modem te installeren (heb de instructies gevolgd en de kabels goed aangesloten), maar tot op heden gaat het DSL lampje niet aan. Alleen TV knippert, en af en toe WIFI.

Moet ik alsnog tot 31 januari wachten? Of is er mogelijk wat anders aan de hand?

Alvast bedankt voor de reactie! 

 

icon

Beste antwoord door Michiel van Tele2 29 January 2020, 10:34

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 3

Hoi Rudi,

Welkom op ons forum. De status van de oplevering kan ik voor je nakijken. Hiervoor ontvang ik graag je volledige adres, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je rekeningnummer in een privé bericht. Waar bevind het aansluitpunt zich waarop je het modem aansluit? Kun je controleren of er nog andere locaties zijn waarop je het modem kunt aansluiten (in bijvoorbeeld de meterkast of woonkamer)? Als er een ander aansluitpunt is heb je het modem ook al eens op dit aansluitpunt getest? Privébericht naar Michiel

Groet, Michiel

Reputatie 3

Bedankt voor het doorgeven van de gegevens. Het pakket is volledig opgeleverd en moet dus gewoon functioneren. In je privé bericht zie ik dat je het modem in de woonkamer hebt aangesloten, volgens de gegevens die wij hebben van je woning zit het aansluitpunt in de meterkast. Kun je het modem daar eens aansluiten en controleren of je dan wel internet verbinding krijgt?