Internet bespotelijk langzaam en glasvezel is al lang aangelosten!

  • 25 januari 2015
  • 1 reactie
  • 126 x bekeken

Beste Tele2,

Ben zeer ontevreden over jullie service omdat reggefiber al glasvezel kastje had aangelosten in onze meterkast al paar maanden geleden maar in u systeem staan wij nog in de 30% aanvragen van de gemeente en KPN en overige providers bieden al lang aan en veel buren zijn al aangesloten op glasvezel.

Ik zit zelf met de ADSL lijn ruim 4 kilometer van de centrale af dit is zo onstabiele lijn maximaal 1/2 mpbs trek net net.
Graag verzoek ik u hier zo spoedig een oplossing aan te bieden!
Omdat we zitten met 4 mensen in huis en internet licht al plat als 2 android apparaten aangesloten zijn op de lijn

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 3
Badge +5
Hoi RaoulG,

Ik wil je graag helpen! Als ik het goed begrijp hebben jullie wel een reggefiber kastje, maar nog geen glasvezelabonnement?
Heb je al contact over een glasvezelabonnement gehad, wat is hierin besproken?
Bekijk hier of we dit op jouw adres kunnen leveren.
Je geeft aan dat je last hebt van een instabiele lijn, heb je je wifi kanaal al eens aangepast? Wil je ook deze andere tips eens doorlopen? Werkt dit voor je?

Graag hoor ik van je wat er uit een bekabelde speedtest komt, die staat onder aan deze link.

Laat je het even weten?

Groetjes, Lotte