beantwoord

Internet Abonnement duurt te lang

• 6 oktober 2017
  • 2 reacties
  • 169 x bekeken

Beste tele2,

Ik ben een tijdje terug verhuist naar een tijdelijke woning. Ik moet over 5 maanden weer terug naar mijn oude woning. Omdat er in mijn nieuwe woning alleen glasvezel is, kon ik mijn oude abonnement niet meenemen. Nu heb ik een glasvezel abonnement moeten aansluiten. Prima!

Dus ik heb 3 keer met een collega van jullie gesproken om deze abonnement af te sluiten. Maar jullie krijgen een melding wanneer mijn postcode en huisadres word ingevoerd. Dus ik heb bijna 2 weken moeten wachten voor een bevestigingsmail. Laatst nog een keer gebeld en dit keer moest er een ticket aangemaakt worden.
Ik heb daarna weer 3 dagen gewacht, nog steeds niets gehoort. Dus dacht ik ff bellen om te kijken wat de stand van zaken is.

Een collega verteld me dat het 15 "werkdagen" kan duren totdat z'n ticket word beantwoord. En vervolgens moet ik nog 2 weken wachten totdat ik mijn internet thuis heb. Dat duurt mijn veel te lang.

Ik heb dus bij de concurrent NLE en T-mobile gevraagd of ze bij internet kunnen leveren. En die zeggen dat het in één week kan.

Ik ben jarenlang klant bij tele2 ik heb 3 mobiele abonnementen en internet en TV. Eerlijk gezegt wil ik niet weg, alleen dit duurt mij veel te lang
icon

Beste antwoord door JeroenM van Tele2 12 oktober 2017, 15:18

Hallo,

ik zie dat er een aanvraag in staat en dat je ook een afspraak met de monteur hebt gemaakt.

Er staat een notitie voor je open om de vergoeding door te voeren. Ik kan dit soort bedragen niet uitdelen, ik ga er van uit dat de collegas het bedrag vergoeden zodra je in het systeem staat dit gebeurt pas na de oplevering.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hallo,

Het is inderdaad momenteel drukker op de afdeling die dit soort verzoeken behandeld.

Ik kan voor je kijken of ik het proces kan versnellen maar dan heb ik wel gegevens nodig.

Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Rekening nummer
- Geboortedatum
- Email adres
- De producten die je wil
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Jeroen M.

Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Groet,
Jeroen M
Reputatie 4
Badge +3
Hallo,

ik zie dat er een aanvraag in staat en dat je ook een afspraak met de monteur hebt gemaakt.

Er staat een notitie voor je open om de vergoeding door te voeren. Ik kan dit soort bedragen niet uitdelen, ik ga er van uit dat de collegas het bedrag vergoeden zodra je in het systeem staat dit gebeurt pas na de oplevering.