Internet abonnement

• 26 april 2018
  • 4 reacties
  • 102 x bekeken

Reputatie 2
Vandaag werd ik door Tele2 telefonisch benadert ivm met mijn tele 2 internet abonnement. Alles was geregeld en ik zou een link krijgen en door die dan ook nog even aan te klikken zou het rond zijn.
Ik kreeg inderdaad een link en klik hier dezelfde dag nog op, staat er:
"Link verlopen" Neem telefonisch contact op.
En hier heb ik dus wel zo'n hekel aan. Stuur mij alsjeblieft gewoon een nieuwe link die het wél doet. Waarom moet ik daar nu weer voor in de wachtrij gaan staan. Zo moeilijk kan het toch niet zijn?
Graag ontvang ik gewoon een nieuwe link en ik hoop dat dat via deze weg kan?

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dit is een forum en wij medeklanten kunnen niet in systemen kijken. Moderators doen ooo mee, maar dat duurt meestal een paar dagen. De snelste manier is toch om maandag even de klantenservice te bellen. Die kunnen wel in de systemen en weten wat er nodig is om je verder te helpen.
Reputatie 5
Badge +2
Hé jola,

Het is uiteraard niet moeilijk om een nieuwe link te sturen jola maar dan moeten we wel weten dat er iets mee aan de hand is. De medewerker die je die link gestuurd heeft gaat er niet van uit dat de link niet werkt en, gezien de link normaal gesproken 2 weken bruikbaar is, blijft dit niet voor alle aanvragen monitoren.

Als je nog geen contact hebt gehad met de klantenservice kan ik kijken wat er aan de hand is en je eventueel verder helpen, zou je mij daarvoor dan een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Kevin.

Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.

Groet, Kevin
Reputatie 5
Badge +2
Ik heb nog geen bericht van je ontvangen jola, mag ik aannemen dat het inmiddels al gelukt is?
Reputatie 5
Badge +2
Gezien ik geen reactie meer gehad heb ga ik het topic bij deze sluiten