beantwoord

Interesse in abonnement internet Basis. Welk modem?

  • 19 April 2019
  • 7 reacties
  • 1509 x bekeken

Goedemorgen,

Ik heb interesse in het afsluiten van een internet basis abonnement (alleen internet, geen tv of telefoon). Wat voor mij zwaar meeweegt, is het type modem wat meegeleverd wordt. Kan iemand mij hier een antwoord op geven? Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Anton van Tele2 19 April 2019, 09:11

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 3
Badge +5
Goedemorgen,

Goed om te horen dat je interesse hebt in een abonnement bij ons. Bij het Internet Basis abonnement wordt het signaal geleverd over de VDSL lijnen. Bij dit abonnement ontvang je een ZTE modem. Om je een kennismaking te geven met dit modem kun je hier wel kijken. Wanneer ik wat voor je kan regelen dan hoor ik dat graag.

Groeten Anton
Dankjewel voor de snelle reactie. Ik ben blij te horen dat een ZTE modem geleverd wordt bij het door mij beoogde abonnement. Hartelijk dank!
ik heb nog een aanvullende vraag: op de productpagina staat dat ik met Internet basis 60 down en 10 up krijg. als ik de postcodecheck erna doe staat daar dat de downloadsnelheid 60 is en de uploadsnelheid 29 mbps. Mijn vraag ziet op de uploadsnelheid: krijg ik dus 29 mbps uploadsnelheid, of gewoon maximaal de 10mbps zoals de productpagina aangeeft?
Reputatie 3
Badge +5
Graag gedaan. Ik kan anders wel even voor je kijken op jouw adres wat wij daar kunnen leveren. Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:

- Adres
- Postcode + Woonplaats

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Anton.

Groeten Anton,
Reputatie 3
Badge +5
ik heb nog een aanvullende vraag: op de productpagina staat dat ik met Internet basis 60 down en 10 up krijg. als ik de postcodecheck erna doe staat daar dat de downloadsnelheid 60 is en de uploadsnelheid 29 mbps. Mijn vraag ziet op de uploadsnelheid: krijg ik dus 29 mbps uploadsnelheid, of gewoon maximaal de 10mbps zoals de productpagina aangeeft?

Bedankt voor de gegevens. Ik heb het meteen even voor je nagekeken en ik zie dat er op jouw adres een downloadsnelheid van 107 Mbit/s en uploadsnelheid van 29 Mbit/s gehaald kan worden. Wanneer je ons Internet Basis abonnement neemt dan zetten wij een limiet op de snelheid. Daarom zal de snelheid die je dan haalt thuis 60 Mbit/s zijn. Wij zetten echter geen limiet op de uploadsnelheid. Deze zetten wij gewoon open en daarom kan het zijn dat je 29 Mbit/s haalt. Dat is in ieder geval op jouw adres mogelijk.

Groeten Anton
Top! mijn vragen zijn beantwoord. Bedankt!
Reputatie 3
Badge +5
Aangezien al je vragen zijn beantwoord en er ook geen vragen meer zijn binnen gekomen heb ik besloten dit topic te sluiten. Wanneer je nog vragen hebt dan hoor ik het graag.

Groeten Anton