beantwoord

installatiepakket

  • 28 april 2016
  • 5 reacties
  • 179 x bekeken

ik heb mijn installatie pakket binnen van tele2 en er ontbreekt een belangerijke onderdeel namelijk de aansluitdoos.
kunnen jullie die opsturen?
icon

Beste antwoord door GustaafM 1 mei 2016, 13:13

dankje voor je reactie. ik heb al contact opgenomen met de klanteservice en die word opgestuurd.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Wij (de andere klanten) kunnen dat niet. Bel de klantenservice 020 7544444
ik ben zelf nieuw bij tele2 met vast internet en wil graag een antwoord van een moderator. mijn databundel is tevergeefs op en wil geen extra kosten maken.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi GustaafM,
Wat gek dat dat ontbreekt. Wat heb je allemaal precies wel ontvangen?
Heb je inmiddels wel al contact gehad met de klantenservice?
Als je nog geen contact hebt gehad, wil ik je vragen om deze gegevens naar mij te sturen in een privébericht:
Naam
Adres
Postcode + woonplaats
Klantnummer
Geboortedatum

Een privébericht stuur je door op mijn naam te klikken en dan naar het paarse kader bericht te gaan.
Groetjes Kiko
dankje voor je reactie. ik heb al contact opgenomen met de klanteservice en die word opgestuurd.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi GustaafM,
Goed om te horen! En jij ook bedankt voor je terugkoppeling.
Dan wens ik je nog een heel fijne zondag toe!
Groetjes Kiko