beantwoord

Installatiedatum??

  • 13 March 2019
  • 5 reacties
  • 329 x bekeken

Ik zou vanaf maandag 11 maart om 18.00uur mijn internet en digitale tv kunnen installeren. Helaas heb ik nog geen bevestiging gekregen dat de verbinding gereed zou zijn om te installeren. Heb het wel geprobeerd maar nog steeds geen internet. Heb ook diverse keren gebeld naar de klantenservice maar na het laatste keuze menu wordt gewoon iedere keer de verbinding verbroken!
Ik heb ingelogd op mijn Tele2 om te naar mijn bestellingen te kijken maar daar krijg ik te lezen:
-Momenteel is de status van je bestelling niet beschikbaar. Probeer het later nog een keer-
Vind het jammer dat het nu al zo moet gaan want ik ging ervan uit dat ik vanaf maandagavond internet en tv zou hebben.
Kunt u mij de status doorgeven wanneer wel internet aanwezig is op mijn adres?’ Alvast bedankt!
(Ik heb ook een digitale tv ontvanger van jullie ontvangen die niet nieuw is. Deze zat los in de doos met diverse krassen erop)
icon

Beste antwoord door Michiel van Tele2 14 March 2019, 14:06

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +12
De apparatuur, zoals modems en decoders zijn eigendom van Tele2 Jij wordt niet de eigenaar en je hoeft hem aan het einde van de huurperiode alleen maar terug te sturen. Innhet magazijn wordt deze gereset, voorzien van eventueel nieuwe accesoires en weer opgestuurd naar de volgende nieuwe klant.
Okay dan, maar het gaat mij meer om wanneer mijn internet geactiveerd wordt. Dat zou afgelopen maandag 11 maart om 18.00uur zijn maar het is nu donderdag 14 maart en nog steeds geen internet! En kan ook nog steeds geen contact krijgen met de klantenservice van Tele2. Vind dit echt heel slecht van Tele2; wil je graag klant worden en dan begint het zo al..

De digitale tv ontvanger zou inclusief een aantal assosoires zijn, daar kwam ik dus al 1kabel te kort. Maar op geen enkele manier kan ik contact krijgen met Tele2, alleen via een virtuele assistent die standaard antwoorden heeft waar ik niks aan heb.

Kan iemand mij vertellen hoe ik contact kan krijgen met een persoon van Tele2???
Ik denk zelf dat het abonnement op een verkeerd huisnummer is opgeleverd. Mijn huisnummer met toevoeging is waarschijnlijk niet bekend bij Tele2 en ook niet bij postcode.nl
Dit omdat er op de post van Tele2 ook enkel nummer 89 vermeld staat en dit moet zijn 89C

Ik zou graag een reactie willen ontvangen van Tele2 zelf zodat dit zo snel mogelijk opgelost wordt. Alvast bedankt!
Hoi Monique - @monique.biesemann

Wanneer je op je profielpagina je klantnummer, voor-en achternaam, mobiele nummer invult dan heeft webcare die gegevens alvast. Een moderator, medewerker van Tele2 meldt zich dan bij je als hij/zij je topic oppikt.

Een tip, mocht je het niet hebben gedaan, omdat ik begrijp dat je graag goed en snel wordt geholpen. Bij de virtuele assistent rechtstreeks vragen dat je een medewerker wilt spreken. Je krijgt dan verbinding/gesprek met een natuurlijke persoon.

Succes!
Friesian.
Reputatie 3
Hoi Monique,
Om de status van de oplevering te kunnen controleren heb ik een aantal gegevens van je nodig.
Kun je je volledige adres, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je rekeningnummer via een privé
bericht doorgeven? Privébericht naar Michiel