Installatie ZTE modem

• 12 februari 2019
  • 5 reacties
  • 430 x bekeken

Ik heb vorige week mijn nieuwe ZTE modem geïnstalleerd waarmee een snelheid tot 60 Mb gehaald zouden moeten worden. Voorheen, met het oude modem kwam ik nauwelijks boven de 10 mb maar na upgrading van het netwerk moet het 6-10 voudige mogelijk zijn. Ik kom nu echter tot nauwelijks 20 mb, maar meestal rond de 15 mb.

Wat gaat er mis?

Ik hoor graag wat te doen.

Dank en vriendelijke groet,
Rob Olgers (postcode **, huisnr. **)

** Verwijderd door moderator i.v.m. privacy redenen. Let op, dit is een openbaar forum! **

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
IS je nieuwe abonnement ook al ingegaan? Ik neem aan dat je een upgrade van internet light naar internet basic hebt besteld?
Dat klopt.
Badge +2
Wat staat er in de DSL informatie van je modem?

Zie bijlage.
Badge +2
Zo dat zijn wel getallen om jaloers op te worden. Mocht willen dat ik die hier had. Met jou lijn is zo te zien niets mis mee.

Wel zie ik dat je met wifi de printscreen hebt gemaakt en doe ik de aanname dat je ook zo de snelheid meet. En dat moet nou net niet. Dat doe je alleen met een pc/laptop aan de kabel en verder helemaal niets aangesloten aan de ZTE.

Het lijkt erop dat er met jou wifi iets niet in orde is. Doe eens een WlanScan en kijk of je een beter kanaal kunt vinden.