beantwoord

Ineens geen internet meer midden in de nacht (reactie)

• 26 oktober 2016
  • 8 reacties
  • 454 x bekeken

Hallo Maurice,
Voordat je mijn topic blokkeert, mag ik dan nog even reageren? bedankt.

Ik vind het belachelijk dat ik pas na 2 dagen antwoord krijg terwijl mijn internet aansluiting intussen geblokkeerd blijft.
In deze twee dagen kan ik op geen enkele manier erachter komen of er (weer) een storing is, of dat mijn verbinding is geblokkeerd vanwege een vermeende betalingsachterstand. Het enige dat ik op de "mijn tele2" omgeving kan zien is dat de rekeningen die er staan, allemaal groen zijn!
Welke rekening is dan niet betaald? En hoe moet ik dat kunnen zien? Er staat bij mij niks open en ik kan op mijn afschrift zien dat alle maandbedragen zijn overgemaakt binnen de betalingstermijnen!
Omdat je zo laat heb gereageerd zit ik weer de hele avond zonder internet!
Mijn eis blijft staan. Tele2 is in verzuim om te leveren wat contractueel is afgesproken.
Wanneer ik morgen om 17:00 geen werkend internet heb zal ik maatregelen nemen.
icon

Beste antwoord door Maurice niet meer van Tele2 27 oktober 2016, 10:09

Hoi mattjeu,

Het kan zijn dat je ons in gebreke stelt, het is echter zo dat de dienst is opgezegd wegens wanbetaling. Helaas kan ik je niet verder helpen. Om deze reden kan ik je ook geen service bieden en zal ik dit topic sluiten. Ik raad je aan de openstaande bedragen alsnog te voldoen, via onderstaande link lees je hoe.
https://www.tele2.nl/klantenservice/thuis/openstaande-factuur-betalen/

Zoals ik in je andere topic heb aangegeven, is de reden dat je geen verbinding hebt doordat het opgezegd is door ons wegens wanbetaling. Dat betekent dat omdat je een aantal facturen niet hebt betaald, onze dienstverlening gestopt is. In augustus hebben we je al verteld dat er een dossier naar het incassobureau is gestuurd, ik kan niets meer voor je doen.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Hallo nogmaals,

Ik heb mijn bankrekeningafschriften nog voor de zekerheid gecontroleerd, en kom tot de conclusie dat er meerdere malen in de afgelopen anderhalf jaar dubbel is afgeschreven!
Ik trek bij deze mijn incassomachtiging in! Ik heb de afgelopen 4 afgeschreven bedragen gestorneerd (meer kon niet) en kom dan nog 11 euro te kort! wat een ontzettende bende is het bij jullie dat ik dus dubbel aan het betalen ben en alsnog afgesloten wordt voor een vermeende wanbetaling!

Ik waarschuw hierbij iedereen! controleer je bankafschriften goed! (je kunt online zoeken naar je klantnummer of de naam tele2 en dan krijg je mooi alle bij-en afschrijvingen onder elkaar te zien.
Bij mij kwam ik 4 maanden tegen waarbij dubbel was afgeschreven, en 1 maand waarbij 4 x !!! het bedrag was afgeschreven waarbij de maand erna de 3 teveel betaald bedragen weer zijn teruggestort. maar de andere bedragen zijn nooit teruggestort!

Ik hoop dat jullie inzien hoe ontzettend fout dit is en dat er iemand met een ruggengraat bij jullie rond loopt die verantwoordelijkheid neemt en direct actie onderneemt.
Badge +4
Hoi mattjeu,

Het kan zijn dat je ons in gebreke stelt, het is echter zo dat de dienst is opgezegd wegens wanbetaling. Helaas kan ik je niet verder helpen. Om deze reden kan ik je ook geen service bieden en zal ik dit topic sluiten. Ik raad je aan de openstaande bedragen alsnog te voldoen, via onderstaande link lees je hoe.
https://www.tele2.nl/klantenservice/thuis/openstaande-factuur-betalen/

Zoals ik in je andere topic heb aangegeven, is de reden dat je geen verbinding hebt doordat het opgezegd is door ons wegens wanbetaling. Dat betekent dat omdat je een aantal facturen niet hebt betaald, onze dienstverlening gestopt is. In augustus hebben we je al verteld dat er een dossier naar het incassobureau is gestuurd, ik kan niets meer voor je doen.
Maurice, ik heb reeds alles bewijzen naar jullie gestuurd, maar daar heb ik geen antwoord op gekregen. Als je beweerd dat ik niet heb betaald moet je dat ook aannemelijk maken. Tot nu toe heb je dat niet gedaan. Zolang de vordering niet gecedeerd is ga ik niet met een incassobureau in discussie maar met Tele2. Stuur mij maar eens een bewijs met een lijst van alle overschrijvingen van jullie rekening. Zolang ik van jullie daarop geen antwoord krijg is dat dom van jullie. De deadline is voorbij en jullie zijn officieel in verzuim.
Reputatie 6
Badge +5
Wij kunnen niets meer voor je doen mattjeu.
Hier is het contactformulier voor BOS Incasso:
BOS Incasso / Tele2

Neem contact met op met BOS Incasso.
Zo lang er nog een dossier open is bij deze partij kunnen we niks voor je doen.
Gegroet, Ben
Ben, jullie hebben mijn telefoonnummer.
Bos incasso verwijst mij naar jullie. Omdat zij geen inzage hebben in jullie bankrekening kunnen zij niet zien welke bedragen er zijn overgemaakt. zij zeggen dat zij alleen een opdracht van jullie uitvoeren, maar kunnen niet zien om welke bedragen het gaat of wanneer er wat is binnengekomen bij mij. Heb je ooit gehoord van de film "1984" ??? wat een walgelijke toestanden.
Tele2 is verantwoordelijk en jouw argument dat je als medewerker van tele2 niets voor me kunt doen is totaal onaanvaardbaar. ik heb geen contract met bos incasso maar met tele2. ik betaal geen rooie cent aan bos incasso maar al 2 jaar aan tele2. ik ga niet zaken doen met een partij die niet eens weet welke bedragen er zijn overgemaakt naar de rekening van tele2. ik wil dat iemand van jullie financiele afdeling mij belt en dat we samen de bedragen doornemen. diegene moet dan in de computer kunnen zien welke bedragen er zijn binnen gekomen. dat is de enige manier.
Ben,

Bos reageert niet op mijn emails, ik heb nog steeds geen internet thuis.
Ik moet noodgedwongen bundels pre-paid internet kopen waardoor ik grote extra kosten maak door jullie nalatigheid.
Al deze kosten moeten door jullie vergoed worden.
Ik zal deze dan ook in mindering brengen op de maandelijkse abonnementskosten.
Dit is echt een belachelijke situatie, en tele2 laat mij als klant in de steek, bewust. Dit is opzettelijk aangezien jullie op de hoogte zijn van het probleem, maar niet inhoudelijk willen reageren of naar een snelle oplossing willen zoeken. Opzettelijk mijn internet afsluiten betekend dat ik mijn gevolgschade op jullie kan verhalen.
Inmiddels heb ik nog steeds geen internet. Met ingang van 25 oktober heb ik geen internetverbinding kunnen gebruiken, en met ingang van die dag zal ik niks meer betalen voor abonnementskosten. Jullie zijn in gebreke en in verzuim, ik heb reeds per direct mijn abonnement beëindigd maar nog steeds geen ontvangstbevestiging gekregen. Voor zover noodzakelijk deel ik jullie dit ook mee via dit bericht, dat ik dus mijn abonnement per direct beëindig en met terugwerkende kracht per 25 oktober geen abonnementskosten of andere kosten zal betalen wegens het weigeren van Tele2 om mijn internetverbinding weer te activeren en mee te werken aan een oplossing om de computerfouten in de administratie aan de zijde van Tele2 snel op te lossen.
Reputatie 5
Badge +2
Beste Mattjeu,

Ik kan alleen maar herhalen wat mijn collega's ook al hebben aangegeven:

- Je contract was al beëindigd wegens wanbetaling.
- Tele2 heeft alles overgedragen aan BOS incasso, wij kunnen dus niet meer voor jou in de systemen kijken.
- Je dient BOS incasso te bellen om te bespreken welke bedragen er open staan.
- Je dient aan BOS incasso te bewijzen dat je de openstaande bedragen wel al betaald hebt.

Omdat wij je niet verder kunnen helpen, zal ik nu dit topic sluiten.

Vriendelijke groet,
Jolien