beantwoord

incorrecte factuur

  • 29 July 2021
  • 4 reacties
  • 184 x bekeken

  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties

Ik heb 2 maand geleden mijn tv abonnement opgezegd. Nu sturen jullie voor de 2e keer een factuur waar ik vrolijk kan blijven door betalen voor tv en dat ontvangertje. Hier ga ik nooit voor betalen natuurlijk want tv en alles is meteen na het opzeggen afgesloten. En ik heb jullie spul al opgestuurd.

 

Ik heb proberen te bellen met jullie klantenservice. Maar daar wordt weer eens niet opgenomen.

Nu verwacht ik dat dit vandaag of morgen opgelost wordt zonder extra kosten van mijn kant i.v.m bellen en in de wacht gezet worden. 

Gr.

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 30 July 2021, 16:08

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Ik verwacht wel dat dit vandaag opgelost wordt. Er zijn genoeg providers te vinden die iets fatsoenlijker met klanten omgaan.

Ook mijn tv ontvanger kabels etc. Liggen al in jullie magazijn. Maar krijg voor een 2e keer een doos opgestuurd met waar jullie spullen blijven. 

 

 

Reputatie 6
Badge +4

Dit is een klant-helpt-klant forum, als je sneller geholpen wil worden zal ik je adviseren te bellen met de klantenservice van Tele2 thuis. 

Telefoonnummer: 020 - 754 4444 of bel 1200 als je jouw mobiele nummer van Tele2 gebruikt (lokaal tarief).

Heb al gebeld. Klantenservice is niet bereikbaar. Maar wel werr 20cent afgeschreven. 

 

Hier zitten toch ook medewerkers van tele2?

Reputatie 6
Badge +2

Hoi @Ko2,

Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen jouw opzegging.

Op 7 juli is de opzegging in het systeem gegerigistreerd. Daarom heb je op de factuur van juli nog een klein bedrag staan over de periode van 1 tot 7 juli. We hanteren een opzegtermijn van 1 maand, dus als je in juni de dienst hebt opgezegd wordt dat in juli uitgevoerd. De hele maand juli worden de kosten nog berekend omdat de factuur voor juli al opgemaakt wordt aan het begin van de maand. In augustus worden deze kosten gecorrigeeerd.

Volgens mijn gegevens klopt jouw factuur. Als je hier vragen over hebt dan hoor ik het graag, De Community staat voor je klaar!