beantwoord

ik krijg geen bevestiging van opzeggen

  • 16 October 2020
  • 9 reacties
  • 307 x bekeken

Ik heb inmiddels al 3 x opzeggen ingevuld via mijntele2. 
ik word steeds gebeld door een 06 nr die gelijk opgangt Ik ben er zat van en wil een bevestiging via de mail zwart op wit.

grt Sandra

icon

Beste antwoord door Rox van Tele2 20 October 2020, 13:09

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

9 reacties

Reputatie 7

Normaliter word je teruggebeld om de opzegging te verifiëren. Vreemd dat het gesprek onmiddellijk wordt beëindigd. De Tele2 moderators hier kunnen je hier ongetwijfeld mee helpen. Wacht even tot ze reageren, waarschijnlijk wordt dat maandag.

Top dankjewel voor je reactie

Reputatie 5

Hi @S.kooij1, jammer dat je ons gaat verlaten. Maar ik ga ervoor zorgen dat dit soepel verloopt. Wil je je klantnummer toevoegen aan jouw profiel? Zo kan ik jou namelijk gelijk opzoeken in het systeem en het een en ander uitzoeken. Gaat het trouwens alleen om jouw TV-abonnement? Ik zie dat je het topic in het subforum ‘TV’ hebt geplaatst, vandaar mijn vraag. Ik hoor het van je! :raising_hand_tone4:

Hoi

ik heb het klantnummer toegevoegd.

het gaat om het hele pakket abbonementen 

grt Sandra

Reputatie 5

Thanks Sandra, ik ben er meteen in gedoken. Heel vreemd, maar ik kan op dat klantnummer geen opzegging vinden in het systeem. Om eerlijk te zijn weet ik niet waar het dan mis is gegaan. Maar geen zorgen, want ik ga het alsnog regelen! Mag ik vragen wanneer je het abonnement hebt opgezegd en wat de reden van de opzegging isis? Heb je trouwens helemaal geen e-mail ontvangen? 

Hoi 

9 oktober en 16 oktober heb ik het opgezegt. 
nee ook geen mail in de spam. 
mijn vader woonde op dat adres en is overleden. Het abbonement was op mijn naam.  
grt Sandra

Reputatie 5

Wat erg om te lezen Sandra! Gecondoleerd met het overlijden van je vader. :rose: Ik ben er vandaag weer mee aan de slag gegaan. Als het goed is heb je nu wel een e-mailbevestiging ontvangen over de opzegging. Ik zie in het systeem dat de opzegging vandaag is verwerkt namelijk. Wil je dit voor mij controleren? Mocht je geen mail ontvangen hebben, dan moeten we even het e-mailadres checken.

Rond de opzegdatum wordt een retourdoos verstuurd zodat onze apparatuur kan worden teruggestuurd. Meer informatie over retourneren lees je terug in dit topic. Heb je nog andere vragen, stel ze gerust.

Hoi

het is gelukt de mail is binnen.

super bedankt!

grt Sandra

Reputatie 5

Goed om te horen Sandra! Bedankt voor de terugkoppeling. Fijne avond!