beantwoord

hoe stuur ik mijn modem retour?

hoe stuur ik mijn modem retour?

icon Beste antwoord door WhTurner 19 augustus 2015, 12:15

Van de website:
Stuur bij voorkeur de apparatuur in onze retourdoos terug. Indien je TV kijkt via Tele2 stuur je je modem en de digitale decoder terug. Wanneer je meerdere decoders in huis hebt, kun je deze in de retourdoos meesturen. Kun je niet wachten op de retourdoos? In dat geval kun je zelf de apparatuur terugsturen. Voeg dan wel jouw persoonlijke gegevens, zoals jouw naam, adres en klantnummer toe.

Adres (alléén voor retourneren modem en decoder).
Tele2 Return Service
Antwoordnummer 10020
5140VB Waalwijk

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 Reacties

Een of twee weken na einde van je abonnement ontvang je een doos en een adressticker om de modem gratis retour te sturen. Bewaar het verzendbewijs goed tot je van Tele2 hoort dat hij ontvangen is.
Hoi, ik ben geen klant meer per 1 september en de retourdoos heb ik nog niet ontvangen. Ik ga verhuizen dus het is wenselijk dat ik hem voor die tijd retour kan sturen omdat ik dan mijn sleutel niet meer heb.. Ik heb de 2 artikelen inmiddels uit mijn woning gehaald met de bijbehorende authentieke verpakkingen. . Willen jullie het retouradres aan mij doorgeven? Dan retourneer ik hem op deze manier.

Hartelijke groet, petra
Van de website:
Stuur bij voorkeur de apparatuur in onze retourdoos terug. Indien je TV kijkt via Tele2 stuur je je modem en de digitale decoder terug. Wanneer je meerdere decoders in huis hebt, kun je deze in de retourdoos meesturen. Kun je niet wachten op de retourdoos? In dat geval kun je zelf de apparatuur terugsturen. Voeg dan wel jouw persoonlijke gegevens, zoals jouw naam, adres en klantnummer toe.

Adres (alléén voor retourneren modem en decoder).
Tele2 Return Service
Antwoordnummer 10020
5140VB Waalwijk