Hoe durven ze daar bij Tele2?

  • 14 mei 2018
  • 62 reacties
  • 8293 x bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

62 reacties

Reputatie 7
Badge

Anyway, de strekking is dat we hier op het forum niet heel erg verbaasd zijn als een klant roept dat er iets niet werkt.


Hoi, heb gisteren om 23:50 een bestelling geplaatst met toestel die is vandaag netjes op tijd geleverd, nummerbehoud werkt goed, kan alle 2FA sms'jes ontvangen en mijn IPTV kastje werkt razendsnel

Nou, z'n bericht kijk je raar aan, zelfs beetje eng. 😋
-JK

Mijn opmerking kwam er onbedoeld wat vreemd uit 😁
Ik bedoel te zeggen dat wij moderators natuurlijk niet voor het eerst een klant met een probleem voorbij zien komen en dat we daarom niet zomaar aannemen dat het aan Tele2 ligt (zoals TS ons vraagt). Ik bedoelde niet te zeggen dat het hier op het forum alleen maar storm loopt met klachten.

Het is al laat, ik kan beter naar bed gaan nu 😉
Reputatie 1

en dat we daarom niet zomaar aannemen dat het aan Tele2 ligt (zoals TS ons vraagt).


Dat vraag ik ook helemaal niet, wees alleen wat ruimer en accepteer dat er bij Tele2 best vaak wat misgaat. En dat er iets mis gaat is helemaal niet zo gek, waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt.
Maar waar het op aankomt is hoe er met die gemaakte fouten wordt omgegaan, en daar schort het aan bij Tele2, net als bij veel bedrijven.
Je leert een bedrijf pas goed kennen aan hun omgaan met de aftersale.
En in mijn geval probeert Tele2 mij aan te wijzen als de oorzaak van alles wat verkeerd ging, want dat de fout bij hun lag wilde er beslist niet in. Toen later enige keren bleek dat de fout toch echt bij Tele2 lag kostte het erg veel moeite om dat toe te geven, slechts schoorvoetend en met tegenzin in plaats van volmondig en met spijtbetuiging. En dat zijn nu net de dingen die blijven hangen.
Reputatie 7
Badge +4
We blijven in herhaling vallen!
Aan het begin van deze thread schreef je nog:
Ik heb het contract inderdaad eenzijdig verbroken, zou je kunnen zeggen.
Dat jij vind dat Tele2 in gebreke was had je dus moeten stellen in een aangetekende brief. Doordat niet te doen heb je dit over jezelf afgeroepen.
Reputatie 5
Badge
Edit,
Niet alles gelezen. Laat maar. 😅
Reputatie 7
Badge +4
Edit,
Niet alles gelezen. Laat maar. 😅

Ja, was inderdaad een snelle reactie. Saillant detail; Topic starter zegt zelf deurwaarder te zijn (geweest).
Reputatie 5
Badge
Ik ben een beetje in de war om eerlijk te zijn.

Het begon met het verhaal dat T2 niet de afgesproken kwaliteit gaf, dus daarom u eenzijdig het contract afgebroken, Daarna is de zaak verjaard en opgekocht door een incassobureau waar u nu dus mot mee heeft onder het mom van afpersing en dreigingen. En daar T2 dus de schuld van geeft en het feit dat er een slecht werkende verbinding was.

Ik was er zelf niet bij, dus ik ga ook geen kant kiezen. Maar u maakt het uzelf niet makkelijk.
Reputatie 7
Badge

en dat we daarom niet zomaar aannemen dat het aan Tele2 ligt (zoals TS ons vraagt).


Dat vraag ik ook helemaal niet, wees alleen wat ruimer en accepteer dat er bij Tele2 best vaak wat misgaat. En dat er iets mis gaat is helemaal niet zo gek, waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt.
Maar waar het op aankomt is hoe er met die gemaakte fouten wordt omgegaan, en daar schort het aan bij Tele2, net als bij veel bedrijven.
Je leert een bedrijf pas goed kennen aan hun omgaan met de aftersale.
En in mijn geval probeert Tele2 mij aan te wijzen als de oorzaak van alles wat verkeerd ging, want dat de fout bij hun lag wilde er beslist niet in. Toen later enige keren bleek dat de fout toch echt bij Tele2 lag kostte het erg veel moeite om dat toe te geven, slechts schoorvoetend en met tegenzin in plaats van volmondig en met spijtbetuiging. En dat zijn nu net de dingen die blijven hangen.

We weten dat er ook dingen fout gaan net als in elk bedrijf. We proberen hier mede klanten te helpen, maar als de overeenkomst al is verbroken dan weet ik niet wat je hier nu verder nog van ons verwacht.
Reputatie 1
Dat jullie eindelijk eens, na vier jaar van dreigen, mij voor de rechter slepen want jullie pretenderen nog een bedrag aan geld van mij tegoed te hebben.
En mocht je dat niet van plan zijn dan zou het Tele2 sieren om mij dat dan ook te laten weten.
Reputatie 7
Badge +4
Er is geen jullie, je praat alleen nog met andere klanten van Tele2 hier. De moderator (klantenservice) heeft al eerder aangegeven dat zei geen verdere bijdrage meer te geven.
Ik heb je topic + reacties verplaatst naar je oorspronkelijke topic. Het heeft inderdaad geen zin om een nieuw topic te openen terwijl er nog 1 open staat.
Verder ga ik niet inhoudelijk in op je topic. Ons antwoord heb je reeds ontvangen!

Groetjes en een fijn weekend ondanks alles!
Patrick van Tele2


Daarom blijven we alleen maar in herhaling vallen en is het voor jou gewoon afwachten wat er komen gaat.
Reputatie 7
Badge
Precies zoals @eric zegt blijven we in herhaling vallen.

...Laat de situatie zoals het is of stap zelf naar de rechter, zoals hierboven al eerder aangegeven. Je zaak en standpunt is duidelijk, hier blijven posten helpt niet om de zaak bij de rechter te krijgen.
Reputatie 7
Badge +5
Yaawn wat een slaapverwekkend topic zeg, het is gewoon een herhaling van zetten "boO0oring"

Als jullie nou eens allemaal stoppen met het voeden van, dan bloed het vanzelf dood.
Reputatie 5
Badge +3
Slot erop!