beantwoord

Het ligt aan mij volgens tele2, 5 jaar hetzelfde probleem, kansloos.

• 12 februari 2019
  • 6 reacties
  • 338 x bekeken

5 Jaar lang kunnen ze simpele dingen zoals dit niet oplossen, het zou aan mijn materiaal liggen en de kabel is al meerdere keren nagegaan dus tele2 zegt dat ze verder niets voor me kunnen betekenen. Hilarisch.
icon

Beste antwoord door Old Schooled 14 februari 2019, 18:14

Het probleem ligt bij de serverkast, dat zeg ik al vanaf dag 1.
Dat de monteurs van kpn niet in de tele2 kast mogen is de reden waarom ik niet geholpen kan worden.
Afspraken worden niet nagekomen van tele2, ik word niet gebeld en als ik daar vervolgens achteraan ga krijg ik te horen dat ik niet te bereiken was ( telefoon heb ik de hele dag in de lader naast me ).

Tele2 had allang het simpele probleem op kunnen lossen, maar dat gaat niet lukken met deze 9-5 mentaliteit als de storingen diep in de nacht gebeuren.

Verder inhoudelijk kijken voor jullie is de lijn langs gaan en constateren dat alles werkt. Vervolgens valt het internet gewoon weer uit 's nachts.

Dit probleem speelt al 5 jaar, niemand die de moeite neemt bij tele2 om het op te lossen.

Je kan niet blijven zeggen dat het allemaal wel heel erg is en dat je hoopt dat alles snel opgelost gaat worden.
En vervolgens niets doen.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dubbel topic: https://forum.tele2.nl/vast-internet-188/5-jaar-lang-onkunde-ik-heb-een-oplossing-nodig-75497/index1.html#post458349
@eric
Je hele leven op de tele2 forums verspillen en dan nog nieteens het verschil kunnen zien tussen het originele probleem en het zoeken van een oplossing voor m'n kabel.
Dus als je "dubbel topic" als een post hier gaat zitten maken als een robot zonder echt te lezen, dat zegt wel genoeg over hoeveel jij in de realiteit staat.
Succes met je internetpunten en het jennen van mensen die een probleem opgelost willen zien.
Reputatie 5
Badge +3
@Old Schooled
Ik begrijp dat je graag geholpen wil worden. Het aanvallen van medegebruikers van het forum en medewerkers van de klantenservice is iets wat dit proces niet zal versnellen. Ik wil je dan ook vragen hier mee te stoppen. Dit zal ook je laatste waarschuwing zijn

Ik begrijp uit de vorige topic dat je modem meerdere dagen online is zonder fouten of verlies van het signaal. Als je toch iets hebt waarom je denkt dat het probleem bij ons ligt horen we het uiteraard graag dan kunnen we verder inhoudelijk kijken. Anders moeten we je toch verwijzen naar je eigen apparatuur
Het probleem ligt bij de serverkast, dat zeg ik al vanaf dag 1.
Dat de monteurs van kpn niet in de tele2 kast mogen is de reden waarom ik niet geholpen kan worden.
Afspraken worden niet nagekomen van tele2, ik word niet gebeld en als ik daar vervolgens achteraan ga krijg ik te horen dat ik niet te bereiken was ( telefoon heb ik de hele dag in de lader naast me ).

Tele2 had allang het simpele probleem op kunnen lossen, maar dat gaat niet lukken met deze 9-5 mentaliteit als de storingen diep in de nacht gebeuren.

Verder inhoudelijk kijken voor jullie is de lijn langs gaan en constateren dat alles werkt. Vervolgens valt het internet gewoon weer uit 's nachts.

Dit probleem speelt al 5 jaar, niemand die de moeite neemt bij tele2 om het op te lossen.

Je kan niet blijven zeggen dat het allemaal wel heel erg is en dat je hoopt dat alles snel opgelost gaat worden.
En vervolgens niets doen.
Hoe kan je in godsnaam deze post de beantwoord flair geven als er toch niets gedaan word ?
Reputatie 1
Wat versta je precies onder serverkast dan? o.O