beantwoord

Herinneringsbrief retour sturen hardware

  • 9 februari 2019
  • 4 reacties
  • 162 x bekeken

Vandaag heb ik een herinneringsbrief ontvangen van Tele2 omdat ik de apparatuur (internet + tv) nog niet retour zou hebben gestuurd. Echter heb ik alles een maand geleden opgestuurd, en track en trace laat zien dat het pakket weldegelijk bij Tele2 is aangekomen.
icon

Beste antwoord door Kevin van Tele2 13 februari 2019, 10:32

Duidelijk, ik heb bij deze de decoder retour gemeld, je zult dus geen herinnering meer moeten ontvangen en nog belangrijker: geen kosten!

Groet, Kevin
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Hé cc-jansen,

Omdat je je klantnummer aan je profiel hebt toegevoegd heb ik gezien dat volgens het systeem je nog in het bezit zou zijn van een decoder, dit is de reden van de herinnering. Klopt het dat je deze ook retour gestuurd hebt?

Zo ja dan ga ik kijken wat ik voor je kan doen!

Groet, Kevin
Hallo Kevin,

Bedankt voor de reactie.

Vreemd dat het alleen om de decoder gaat... Ik weet zeker dat ik zowel het modem als de decoder (+ afstandsbediening) retour heb gedaan.
Reputatie 5
Badge +2
Duidelijk, ik heb bij deze de decoder retour gemeld, je zult dus geen herinnering meer moeten ontvangen en nog belangrijker: geen kosten!

Groet, Kevin
Hallo Kevin,

Top! Bedankt voor de hulp!