beantwoord

Help, geen tv en wifi

  • 16 January 2019
  • 9 reacties
  • 421 x bekeken

Beste,

Als een paar dagen last verbinding zowel wifi als tv. Sinds vanacht wel verbinding ( alle lampjes branden maar geen Wifi op telefoon en tv.
En wat betreft tv, de enige net wat ik kan kijken tenminste als ie niet hapert of vast loopt, dit gaat de hele dag door is ID en de rest van de kanalen zijn zwart.

Resetten en andere kanaal zoeken heb ik al gedaan niks helpt. Zit nu dus zonder tv en wifi.

Graag een oplossing hiervoor, heb net mijn abonnement verlengt en krijg ik dit.

Met vriendelijke groet
Hakima
icon

Beste antwoord door Hakima11 19 January 2019, 14:45

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Heb je een nieuw modem gehad? Bel anders eens de klantenservice, die kunnen een lijnmeting uitvoeren en eventueel een monteur aansturen.
Nee geen nieuwe modem, heb nog steeds een oude van een aantal jaren terug ( Davolink). En nu valt iedere keer ook de verbinding weg, geen beschikbare wifi. Dus iedere keer wat anders.
Het zou handig zijn als ik een nieuw modem krijg, denk dat het daaraan ligt.

Even wachten wat tele2 antwoordt, maar hoop dit snel te kunnen oplossen.
Reputatie 5
Ik zie wel wat fouten op de lijn en dat de verbinding daardoor zeker op wifi en t.v. kan haperen. Ik kan je een nieuwe modem sturen, als het daar niet mee opgelost is zullen we KPN naar de verbinding moeten laten kijken. Zou je ter verificatie in een privébericht je naam, volledig adres en geboortedatum kunnen sturen? Als die gegevens kloppen stuur ik je een nieuwe modem.

Hier stuur je een privébericht naar Jasper
Hi Jasper,

Ik heb je alle gegevens gestuurd.

Bedankt
Reputatie 5
Heb je gegevens ontvangen en de modem is onderweg
Super.

Bedankt.
Goedemiddag Jasper,

Modemontvangen, en ooh wat een verschil. Kan je voor de zekerheid een nieuwe meting voor de verbinding uitvoeren?
Moet ik de oude modem terugsturen?

Super bedankt voor de snelle service.

Gr
Hakima
Reputatie 5
De davolink modem hoeven we niet terug. Ik zie nog wel wat fouten op de verbinding. Dus als je nog last hebt van je verbinding hoor ik het graag en laat ik de verbinding thuis ook nakijken.
Hi jasper,

Tot nu toemaar 1 keer last gehad, van kanaalveranderden toen deed ie het weer.