beantwoord

Help: Facturen gezocht

• 15 januari 2016
  • 3 reacties
  • 213 x bekeken

Al een aantal keer heb ik gebeld met de klantenservice over het feit dat er twee facturen kwijt zijn. Ik kan ze niet opvragen in mijn Tele2 en ook voor de klantenservice was hij niet zichtbaar in het systeem. Ook konden ze er niet op een andere manier bij. Wel bleek uit mijn tweede telefoontje met de klantenservice dat er een gecombineerde factuur gemaakt is van april en mei (2015). De klantenservice zou net als het telefoontje ervoor de betreffende afdeling benaderen en ik zou teruggebeld worden of de facturen zouden per post naar mij toe gestuurd worden. Omdat we nu na het tweede telefoontje 3 maanden verder zijn - en ik nog steeds de facturen uit Q2 niet heb - stel ik mijn vraag nu maar hier. Ik heb de facturen/ factuur echt nodig voor de boekhouding van mijn bedrijf. Iemand die weet hoe ik dit nu voor elkaar krijg? Kan me niet voorstellen dat een financiële afdeling de facturen niet kan vinden en opsturen??? Of ligt het aan de interne communicatie tussen de afdelingen onderling? Anyway: ik wil de facturen alsnog graag ontvangen.
icon

Beste antwoord door Maarten van Tele2 20 januari 2016, 16:17

Hi Anita,

Zakelijke klanten hebben wat andere afspraken. Daarom zou ik je willen vragen even contact op te nemen met Tele2 zakelijk.

Groetjes Maarten
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 1
Badge +2
Hoi Anita,

Wat vervelend dat je je eigen rekeningen niet kunt inzien. Je zegt dat het om een bedrijf gaat, betekent dit dat jij een zakelijk abonnement hebt? Of een 'gewoon' abonnement? En het gaat dus om de facturen van april, mei en juni? Waarbij je wel al een gecombineerde factuur hebt van april en mei? En die kun je niet in je boekhouding verwerken? Ik hoor graag van je welke facturen je precies wilt hebben, aangezien je het over 2 facturen hebt, maar ook over de facturen van Q2 terwijl je zegt dat er een gecombineerde factuur is van april en mei.
Ik help je graag verder, dus ben benieuwd naar je antwoorden,

groetjes
Hoi Maarten,

Volgens mij heb ik een (klein) zakelijk abonnement. Weet je dan voldoende?
Ik kan wel mijn eigen rekeningen inzien. Echter er missen twee facturen. Die van april en van mei 2015. Ik begreep uit mijn telefoontje destijds met Tele 2 dat dit een gecombineerde factuur is geworden. En dat zou kunnen kloppen want ook mijn betaling was van 2 maanden tegelijk.
Dus ik hoop nu helder: ik heb de facturen nodig van april en mei 2015 (vandaar Q2) en dan ben ik helemaal happy.
Groetjes, Anita
Reputatie 1
Badge +2
Hi Anita,

Zakelijke klanten hebben wat andere afspraken. Daarom zou ik je willen vragen even contact op te nemen met Tele2 zakelijk.

Groetjes Maarten