vraag

help desk niet bereikbaar

  • 15 oktober 2019
  • 1 reactie
  • 66 x bekeken

na dat ik storing heb.

is er een monteur langs geweest nieuwe modem gekregen maar het probleem is er nog steeds ik sta nu al zon 2 uur in de wacht bij het bellen na de monteursdesk


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 3
Badge +1

Wat balen dat je nog steeds problemen hebt nadat de monteur is geweest. Wat is er preceis aan de hand? Het is op dit moment erg druk bij de monteursdesk. Excuses voor de lange wachttijden. Ik kan je vanuit hier vast en zeker ook wel helpen. Ik heb dan alleen wel wat gegevens van je nodig.

 

  • Naam
  • Adres
  • Postcode + Woonplaats
  • Geboortedatum
  • Laatste vier cijfers van je IBAN nummer

 

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: [url=https://forum.tele2.nl/inbox/conversation?with=233934]Privébericht naar Anton[/url]. 

Alvast bedankt. 

Groeten Anton