Haperende internetverbinding

• 18 maart 2020
  • 12 reacties
  • 304 x bekeken

Mijn verbinding valt regelmatig weg. Hoe zou dit kunnen? Of kan dat wordt nagekeken? De klantenservice is helaas niet beschikbaar.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Gebruik je wifi of een kabel thuis?

Wifi. Het kanaal aanpassen levert niets op. Ik ga wel een kabel halen voor de zekerheid.

Reputatie 7
Badge +4

Goed idee, dan haal je de onzekerheid van wifi ertussen uit.

Helaas ervaar ik met een kabel hetzelfde probleem.

Reputatie 7
Badge +4

Bel dan morgen even de klantenservice. Dan kunnen ze een lijnmeting op afstand uitvoeren.

De klantenservice is inderdaad wat minder bereikbaar. Zie hier,

Ik heb inderdaad nog even contact gehad met de klantenservice en er wordt een monteur langsgestuurd. Bedankt voor het meedenken.

Reputatie 5
Badge +2

Hé gverbeek,

Goed dat je gebeld hebt en dat er een monteur komt, ik ben benieuwd hoe het afloopt, geef je ons een update? :)

Kleine update tussendoor: Het probleem is nog steeds niet verholpen en ligt na een paar omwegen bij de technische dienst.

Ondertussen werkt er helemaal niets meer. Monteurs komen niet meer vanwege de crisis, dus zit er niets anders op dan wachten en gebruik te maken van mobiel internet.

Mijn verbinding valt regelmatig weg. Hoe zou dit kunnen? Of kan dat wordt nagekeken? De klantenservice is helaas niet beschikbaar.

Sinds de overgang naar T-Mobile loopt hierzo alles minder rap,vermoed dat ze de aanvoer

omlaag geschroefd hebben.kan ook zijn dat het landelijk is, veroorzaakt door corona.

Marktplaats is zo sloom als de pest en de rest ook minder snel.

Reputatie 5
Badge +2

@bramsat Lastig dat je traag internet ervaart, als je wil dat we je persoonlijk hierbij helpen dan is het handig om even een eigen topic aan te maken via deze link

Ondertussen werkt er helemaal niets meer. Monteurs komen niet meer vanwege de crisis, dus zit er niets anders op dan wachten en gebruik te maken van mobiel internet.

@gverbeek Het klopt dat monteurs niet meer voor problemen zoals instabiliteit gestuurd kunnen worden. Omdat je je klantnummer aan je profiel hebt toegevoegd zie ik dat je verbinding momenteel wel weer online is dus hopelijk kun je er toch af en toe gebruik van maken.

Groet, Kevin

@Kevin van Tele2  Mijn internet werkt niet of zo langzaam, waarmee ik helemaal niets kan. De afspraak is dat mijn kosten vergoed worden totdat een monteur het probleem heeft verholpen. Dat zal dus na de coronacrisis zijn, dat is helaas niet anders. Het heeft dan ook geen zin om mij hier nog verder te helpen en/of te suggereren dat het weer werkt. Groeten, Gert-Jan