beantwoord

Glasvezel aanbieding

  • 21 July 2019
  • 3 reacties
  • 492 x bekeken

Binnenkort krijgen wij glasvezel (eindelijk 🙂 ). Nu zat ik bij Tele2 te kijken omdat ik hier ook al een mobiel abonnement heb leek mij dit wel praktisch. Als ik glasvezel wil dan wordt ik naar de site van T-mobile geleid. Prima, maar hoe zit het daar met die mooie aanbieding. Je krijgt namelijk voordeel als je een T-mobile mobiel telefoon abonnement hebt. Ik heb Tele-2 mobiel. Is dat nu hetzelfde of kan ik dan geen voordeel van krijgen en zou ik eerst met telefoon over moeten stappen naar T-mobile.
icon

Beste antwoord door eric 21 July 2019, 15:44

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Je wordt voor glasvezel inderdaad doorverwezen naar t-mobile. Tele2 mobiel heeft geen kortings structuur met als je vast en mobiel bij Tele2 afneemt, ook niet als je dus nog internet over koper neemt. De prijzen van Tele2 liggen ca. 5 euro lager dan t-mobile. Bij t-mobile kun je die 5 euro extra kosten terugverdienen door hun internet en mobiel te combineren. Maar zoals je begrijpt, je betaald eerst meer om daarn korting te krijgen net als bij KPN en Voda, dus per saldo sigaar uit eigen doos. Daarom ben ik zo blij dat Tele2 geen verplichte winkelnering kent. Maar voor hoelang nog.. De nieuwe eigenaar wil graag meer winst maken en de prijzen in Nederland zullen zo ie zo wel omhoog gaan nu er 1 concurrent minder is.
Reputatie 5
@Mandyshadow Ik denk dat je deze vraag het beste bij T-Mobile kan vragen. Ik durf niet met 100% zekerheid te zeggen of er wel / niet een korting is.
Reputatie 5
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag en groetjes,
Jasper