beantwoord

Gisteravond weer geen internet

  • 15 februari 2016
  • 1 reactie
  • 125 x bekeken

Gisteravond voor de zoveelste keer internet uitgevallen. Ik zat midden in een film. Van de klantenservice gehoord dat het nog minimaal tot 7 maart zo blijft.

Ik heb ze een brief met een in gebreke stelling gestuurd. Hopelijk laten ze me zonder boete gaan, want dit is in alle redelijkheid geen normale dienstverlening en ik kan me ook niet voorstellen dat dit onder overmacht valt.
icon

Beste antwoord door adsl klant 15 februari 2016, 17:01

Gisteravond voor de zoveelste keer internet uitgevallen. Ik zat midden in een film. Van de klantenservice gehoord dat het nog minimaal tot 7 maart zo blijft.

Ik heb ze een brief met een in gebreke stelling gestuurd. Hopelijk laten ze me zonder boete gaan, want dit is in alle redelijkheid geen normale dienstverlening en ik kan me ook niet voorstellen dat dit onder overmacht valt.


Goed gedaan meteen in gebreke stellen. Niet normaal dat je nu zeg maar tot 7 maart geen deugdelijk werkend tv product hebt.
Eventueel bureau rechtshulp inschakelen en om advies vragen.
Zelf nog nooit problemen gehad met mijn verbinding en ben al zeer geruime tijd klant maar ik kan jullie goed begrijpen dat je nu stappen onderneemt.
De vraag is ook of die "oplossing"van 7 maart weer een tijdelijke oplossing gaat zijn? Kunnen de klanten dan weer gaan wachten tot er wederom problemen optreden...
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 4
Badge +1
Gisteravond voor de zoveelste keer internet uitgevallen. Ik zat midden in een film. Van de klantenservice gehoord dat het nog minimaal tot 7 maart zo blijft.

Ik heb ze een brief met een in gebreke stelling gestuurd. Hopelijk laten ze me zonder boete gaan, want dit is in alle redelijkheid geen normale dienstverlening en ik kan me ook niet voorstellen dat dit onder overmacht valt.


Goed gedaan meteen in gebreke stellen. Niet normaal dat je nu zeg maar tot 7 maart geen deugdelijk werkend tv product hebt.
Eventueel bureau rechtshulp inschakelen en om advies vragen.
Zelf nog nooit problemen gehad met mijn verbinding en ben al zeer geruime tijd klant maar ik kan jullie goed begrijpen dat je nu stappen onderneemt.
De vraag is ook of die "oplossing"van 7 maart weer een tijdelijke oplossing gaat zijn? Kunnen de klanten dan weer gaan wachten tot er wederom problemen optreden...