beantwoord

geen zonnet webmail 21-4-2021

  • 21 April 2021
  • 3 reacties
  • 64 x bekeken

eergisteren steeds de foutmelding 502. deze is keurig en snel door tele2 opgelost ik kon probleemloos weer op mijn email.

 sinds vandaag geen email meer. steeds de melding pagina niet te bereiken. en dat terwijl je belangrijke mail verwacht. ik heb een zonnet account maar ben betaald gebruiker van tele2. . heb kontakt opgenomen met tele2  daar werd me verteld dat het probleem bij tele2 ligt ik hoop dat het snel opgelost word. zit dringend op mail te wachten

al een hele middag geen zonnet webmail. krijg ook door dat de server problemen ondervind code 97. erg vervelend als je op emails zit te wachten en ook evt nog moet beantwoorden.

 

icon

Beste antwoord door manuwae 22 April 2021, 13:34

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Inderdaad heel vervelend. Er is nog een forumlid wat problemen ondervindt met zonnet. 

Als het iets algemeens is, is het probleem sneller opgelost dan een individueel ding.

Persoonlijk ben ik al lang geleden afgestapt van een provider email. Die echte email bedrijven (en ik heb ook een eigen domeinnaam) hebben toch vaak wat meer mogelijkheden en omvang van mailboxen etc.

@manuwae Ik had gisteren ook veel problemen met mijn zonnet met mail die super vertraagd binnenkwam. Inmiddels werkt het hier wel weer. Is bij jou de mail nu ook weer functioneel?

shilka.

het lijkt er inderdaad op dat alles weer goed is voorzover ik het heb gecontrolleerd werkt het weer, altijd erg vervelend als webmail niet meer werkt vooral als je op belangrijke mail zit te wachten of wanneer je nog moet beantwoorden. laten we hopen dat het probleem verholpen is door tele2. overigens de laatste jaren[!!] heb ik geen enkel probleem ondervonden met mijn webmail of ander  aan tele2 gerelateerde internetsites alles heeft altijd perfect gewerkt!