beantwoord

geen wifi geen internet thuis

  • 27 September 2020
  • 2 reacties
  • 138 x bekeken

Gisterenmiddag had ik geen WiFi meer, toen bleken de stekkers eruit te liggen. Stekkers er weer in gedaan maar sindsdien heb ik geen WiFi meer.

 

Het power lampje brandt eerst oranje als ik ‘m opstart maar is na enige tijd rood. Het WiFi knopje brandt groen en het tv lampje knippert groen (maar ik gebruik geen tv)

Wat kan ik doen om te zorgen dat ik weer WiFi heb?

 

 

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 28 September 2020, 14:53

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7

Die stekkers vallen er toch niet zomaar uit?

Probeer eens het modem terug te zetten naar fabrieksinstellingen door het pinnetje aan de achterkant een aantal seconden ingedrukt te houden. Je moet daarna wel je apparaten opnieuw met WiFi laten verbinden (en wachtwoord opgeven).

Reputatie 6
Badge +2

Hey @HZ17101990 ,
Welkom op de Community! Goed dat je jouw probleem hier uitleg, we helpen je meteen verder. Geen wifi thuis, dat is natuurlijk niet chill!

De stekkers erin doen is natuurlijk wel belangrijk! Ik heb hier een topic erbij gezocht waarin een aantal belangrijke stappen worden behandeld. Heb je deze al uitgevoerd? De tips van @pipodeclown zijn ook goud waard, probeer deze ook uit! Dit moet er zeker voor zorgen dat jouw problemen worden opgelost. Geen zorgen, dit kan je allemaal zelf! 
Bedankt voor het invullen van jouw Community account, kan jij jouw klantnummer toevoegen aan jouw account om het compleet te maken. Ik hoor graag van je want ik wil dit voor je fixen! :muscle: