vraag

Geen verbinding

• 10 december 2017
  • 4 reacties
  • 191 x bekeken

• Aan het warmlopen
  • 2 reacties
Hallo Tele2, nu ook maar even dit medium, omdat mijn andere forumbericht van eergisteren niet wordt beantwoord ?. Ik heb sinds 1/12 een internet en tv aansluiting via Tele2. Ik heb het pakket aangesloten zoals beschreven in de handleiding, maar geen internet. Nadat ik vorige week al een half uur heb gebeld met de klantenservice bleek dat er een administratieve fout was gemaakt. Die lijkt nu opgelost, maar ik heb nog steeds geen internet, terwijl mijn abonnement al 11 dagen loopt. Op het modem brandende de volgende lampjes: power (rood), dsl (bijna niet te zien rood), tv (geel), WiFi (geel). Uiteraard heb ik een en ander al een aantal keer opnieuw aangesloten etc. Jullie kunnen je voorstellen dat 11 dagen zonder internet en tv (zeker in dit weer) ronduit kut is. Ik hoop dan ook dat jullie mij snel kunnen helpen, anders ben ik genoodzaakt voor een andere aanbieder te kiezen. Vriendelijke groet, Tess

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Hey Tess,

Het was niet nodig om een tweede topic te openen 🙂 Het kan gewoonweg eventjes duren voordat er een moderator op dit forum reageert helaas. Al helemaal in het weekend. Het beste wat je kunt doen is morgen gelijk met de klantenservice bellen als je zsm een oplossing wilt. Zoniet dan wordt het even geduld hebben tot een moderator reageert
Dank voor je reactie! Ik had in mn andere topic alleen per ongeluk aangegeven dat mijn vraag is beantwoord en kreeg dat niet meer ongedaan, vandaar 😉. Het lijkt erop dat de bedrading in de wandcontactdoos niet helemaal klopt. Bijgevoegd een afbeelding. Weet iemand misschien hoe dat wel moet? Gaat makkelijker hier dan via de telefoon 😉.

Reputatie 6
Badge +1
https://kpn-klantzm.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/13233/~/hoe-sluit-ik-bekabeling-aan-op-wandcontactdoos%3F

Je hebt alleen de rode en blauwe draad nodig uit het ISRA punt. Meestal zit dat in de meterkast. Met wat voor kleuren dat ooit is verlengd in de kabelgoot maakt niet uit. De stekkerdoos sluit je evt aan de de 2 buitenste schroefjes bovenaan. Goede kabel is wel belangrijk voor DSL en hoe korter hoe beter. Het modem in de meterkast plaatsen is het beste. Dat oude stekkermateriaal geeft ook verlies daar wil je geen DSL signaal overheen hebben.....
Reputatie 4
Badge +3
Ik zie dat je andere topic al beantwoord is, ik sluit daarom dit topic.