Geen vast internet

  • 16 October 2022
  • 4 reacties
  • 65 x bekeken

  • Is lekker bezig
  • 6 reacties

Geen vast internet in Zwijndrecht sinds gisterenavond.

 

Manouk van Tele2 1 jaar geleden

Hi @MPX,

Als allereerst welkom op onze Community! ❤️ Op dit moment zijn er geen problemen bekend bij ons, je kan dit wel altijd volgen via ons storingstopic, zodat je op de hoogte hiervan bent!

In dit topic vind je ook tips en tricks terug op jouw verbinding weer werkend te krijgen. Ik adviseer je dan ook om dit topic door te nemen, dan weet ik zeker dat jij hierna weer online bent!

Groetjes,
Manouk

Bekijk origineel bericht

4 reacties

Tja sorry hoor maar het zijn toch ook vaak standaard antwoorden, dat kun je niet ontkennen.

Maar goed, als er nu een aantal mensen zijn die om dezelfde tijd geen internet meer hebben, gaat er dan geen lichtje branden dat er weleens iets aan de hand zou kunnen zijn?

Het zou dan fijn zijn op de tijden dat Tele2 niet telefonisch bereikbaar is, jullie een andere afdeling hiervan op de hoogte stellen.

En ja ik heb weer internet, dat heb ik gemeld in het topic van Sharaja waar je net een reactie hebt geplaatst.

Reputatie 7
Badge +12

Hoi MPX,

Als wij niet direct op de hoogte zijn van algemene problemen, verwijzen we je door naar artikelen waarin stappen staan om mogelijke problemen op te lossen. Is er echt iets aan de hand, dan helpt het uiteraard niet, maar je kan het ons niet kwalijk nemen dat we je proberen te helpen. Niet leuk om te horen dat het overkomt als een standaard bot-antwoord, maar bedankt voor je feedback!

Heb je inmiddels weer internet? Ik hoor het graag van je.

Groetjes,

Marciano

Ik weet zeker van niet, je bent toch geen chatbot met standaard antwoorden?

Telefonisch contact gehad en er zijn wel degelijk problemen.

Inmiddels een halve dag verder en nog steeds geen internet!

 

Reputatie 3
Badge +1

Hi @MPX,

Als allereerst welkom op onze Community! ❤ Op dit moment zijn er geen problemen bekend bij ons, je kan dit wel altijd volgen via ons storingstopic, zodat je op de hoogte hiervan bent!

In dit topic vind je ook tips en tricks terug op jouw verbinding weer werkend te krijgen. Ik adviseer je dan ook om dit topic door te nemen, dan weet ik zeker dat jij hierna weer online bent!

Groetjes,
Manouk

Reageer