beantwoord

Geen mogelijkheid om abonnement af te sluiten.

• 25 september 2016
  • 4 reacties
  • 143 x bekeken

Ik ga verhuizen naar een appartement, daarvoor wil ik bij tele2 een internet abonnement afsluiten.
Echter ben ik momenteel nog 17 en kan ik dit niet afsluiten, lijkt mij persoonlijk erg raar als ik op mezelf woon en mijn eigen kosten kan betalen, ik geen internet kan ontvangen vanwege mijn leeftijd.
Vandaar dus de vraag of hiervoor andere oplossingen zijn? (het is voor mij geen optie om iemand anders dit abonnement af te laten sluiten voor mij).
Bij voorbaat dank,
Guus Dekker
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 26 september 2016, 16:02

Hoi Guus,
Helaas kan jijzelf geen abonnement afsluiten. Wellicht kunnen jouw ouders hem afsluiten. En dan op je achttiende een contractsovername aanvragen. Dan komt het contract op jouw naam te staan.
Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Toch maar aan een volwassene toestemming vragen en deze het contract laten sluiten. Of het onder de 18 lukt waag ik dus te betwijfelen maar zeker weet ik het niet.
Toch maar aan een volwassene toestemming vragen en deze het contract laten sluiten. Of het onder de 18 lukt waag ik dus te betwijfelen maar zeker weet ik het niet.

Geen optie voor mij om een ander voor mij af te laten sluiten, tevens denk ik dat ik oud en wijs genoeg ben om mijn eigen contract af te sluiten. Vooral als ik een ruim toereikend inkomen heb om hiervoor te betalen.
Wettelijk gezien ben je pas vanaf 18 jaar zelfstandig, en bevoegd om contracten af te sluiten. Daarvoor zijn je ouders (cq. voogd) voor je verantwoordelijk. Ook als je wijs bent.;)
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Guus,
Helaas kan jijzelf geen abonnement afsluiten. Wellicht kunnen jouw ouders hem afsluiten. En dan op je achttiende een contractsovername aanvragen. Dan komt het contract op jouw naam te staan.
Groetjes Kiko